Kot rečeno, avto je bil izvožen v Los Angeles in pred 18 leti prodan v UK.
Lastnik ga je pustil na LHD in ga dobro prenovil, vsi originalni deli, karoserija pošvasana in brez kita. No malo ga je priredil svojemu okusi in ga prebarvak v Porshe rdečo, ki ni bila nikoli originalna VW barva, tudi sedeži so nekaj bolj udobna različica iz Schirocca, motor pa je predelan na Škotskem pri Laurie Petittu in sicer 2100cc z dvema Dellorto 40 vergazerjema. Avto je po 18 letih še zmeraj v super stanju, vendar je gospod že precej v letih in ga zadnja 3 leta ni več vozil, je pa bil vseskozi registriran.
Iskat sem ga šel v Newcastel kar sam in ga z trajektom pripeljal v Amsterdam od tam pa proti Sloveniji, vozi se super in na avtocesti je suveren z veliko navora, pa ga vseeno raje nisem gnal preko 4000 obratov, ker zadnja leta res ni bil veliko vožen. Gospod je priložil vso dokumentacijo o prenovi, račune, dopisovanje z Lauriem, in vse MOT tehnične liste za zadnjih 18let ... povprečno je delal 350milj na leto in ga garažiral od septembra do maja.
Ideja je, da avto prihajajočo sezono, po tem, ko marca naredim homologacijo vozim do jeseni in vas bolje spoznam. Jeseni pa gre Karmann ponovno pod nož, nekaj manjših lepotnih popravkov, originalna barva, original platišča in pokrovi, sedeži, o motorju še razmišljam...
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)