V letu 2011 naj bi naš preljubi hrošč dobil novega naslednika, ki naj bi bil nekoliko bolj podoben originalu. Sami presodite...
Novi "naslednik" hrošča 2011
Moderator: uredniki
Na spodnji povezavi je pa še par slik dizajnerske študije. Če bi bil tak lepši ne vem, meni se zdi da boljše povzema nekatere značilnosti originalnega hrošča.
http://carscoop.blogspot.com/2010/06/re ... eetle.html
http://carscoop.blogspot.com/2010/06/re ... eetle.html
- Klemen Klemen
- Kokl (We deliver aicooled VW toys)
- Prispevkov: 3237
- Pridružen: Ponedeljek 7.2.2005 19:35:40
- Kraj: Šmartno pod Šmarno goro (otherway in the land of aircooled dreams and imagination)
- CONTACT:
Po moje bi pa lahko naredili popolnoma enakega, če bi že hoteli. S tem mislim na vse, obliko in mehaniko.
Ampak:
1. ali bi v sedanjih časih dobil dovoljenje oz. homologacijo za se vozit po cesti?
2. ali bi ga kdo sploh kupil? ''Normalni'' ljudje predvidevam da ne (že zaradi varnosti in prostornosti), ljubitelji hroščev bi pa itak govorili, da je samo tastar ta pravi. Če bi ga pa že kupovali, bi šel pa verjetno v precej majhnih količinah in bi bil predrag. Za države v razvoju, ki rabijo poceni avte, pa jih delajo Kitajci že dovolj, pa še bolj praktični so kot hrošč, zato tudi tam ne bi računal na kakšno hiper prodajo. In če se v vsem motim in bi bile ceste spet naenkrat polne hroščev, ali bi se komu še zdeli zanimivi?
Torej, kaj sploh ostane VW? Da se niti ne trudi delat novega hrošča ali pa da dela nekaj, kar lahko kolikor toliko uspešno prodajajo in se ne zmenijo za zmerjanja folka z aircooled scene po svetu.
Ampak:
1. ali bi v sedanjih časih dobil dovoljenje oz. homologacijo za se vozit po cesti?
2. ali bi ga kdo sploh kupil? ''Normalni'' ljudje predvidevam da ne (že zaradi varnosti in prostornosti), ljubitelji hroščev bi pa itak govorili, da je samo tastar ta pravi. Če bi ga pa že kupovali, bi šel pa verjetno v precej majhnih količinah in bi bil predrag. Za države v razvoju, ki rabijo poceni avte, pa jih delajo Kitajci že dovolj, pa še bolj praktični so kot hrošč, zato tudi tam ne bi računal na kakšno hiper prodajo. In če se v vsem motim in bi bile ceste spet naenkrat polne hroščev, ali bi se komu še zdeli zanimivi?
Torej, kaj sploh ostane VW? Da se niti ne trudi delat novega hrošča ali pa da dela nekaj, kar lahko kolikor toliko uspešno prodajajo in se ne zmenijo za zmerjanja folka z aircooled scene po svetu.
Re: Novi "naslednik" hrošča 2011
Lahko bi bila samo oblika ista, pa par dodatkov za varnost, skoraj ne vidnih..
igre Spletne igre !