Mavs`s early panel | T2a Bus
Moderator: uredniki
Pozdrav vsem,
počasi se zadeve okro ScubaBus-a premikajo naprej... pa da malo delim tudi z vami..
1. že daljnega leta 2009 sem se po začetnem navdušenju najprej lotil (s pomočjo Aljaža) zamenjave zaganjača, menjave olja, svečk, filtra, glavnega zavornega cilindra (ki še vedno ni v funkciji) ipd..
2. nato je sledilo peskanje platišč + barvanje v originalno barvo, in peskanje nosilcev odbijačev in samih odbijačev
3. kombi je nato nekaj časa počival (kot sem že napisal sem bil v fazi iskanja primerne garaže in pa predvsem "majstorja"). Končno sem dobil v neposredni bližini doma "prijatelja", ki ima solidno delavnico in z katerim smo se zmenili da družno krenemo v napad. Poleg delavnice ima tudi veliko orodja za delo s pločevino, tako da mi je lahko naredil tudi nove notranje prage (žal nimam poslikano)
4. Decembra 2010 smo tako začeli razdirati kombi. Odstranili smo kompletno dno, levi in desni notranji in zunanji prag, zadnji desni bok, zamenjali nekaj notranjih prečnih nosilcev, povarili sprednje blatnike, zakrpali udarnino od spredaj, povarili nekaj manjših lukenj .... To delo nam je vzelo dobre tri mesece.. Postrgali smo vso izolacijo ki je bila na podvozju, v glavnem odstranili vse rjo, ki smo jo kjer koli videli.. Veliko dela sem začel opravljati sam, tako samo varjenje, brušenje, prilagajanje, izdelava novih delov. Vse zunanje karoserijske dele sem nadomestil z novimi, kot rečeno mi je notranje prage naredil "majstor" (ti so res narejeni kot original", ostale malenkosti okrog pločevine pa sem uredil sam.
Ko sem zaključili z brušenjem in varjenjem sem kompletno podvozje in notranjost (cargo prostor) polakiral z epolor dvokomponennto barvo, na podvozje pa namestil dinitrolovo izolacijo. Pred tem sem vse vare premazal z "dihtmaso".
5. Po tem je sledilo nekaj zapletov z garažo, tako da sem se preselil izven nje (naredil začasni nadstrešek). Na vrsti je bilo kitanje in priprava karoserije na barvanje. Tega najprej nisem imel namena opravljati sam, a se je kar hitro izkazalo, da si od dogovorjene pomoči ne bom mogel kaj prida obetati.. Pa sem se začel učit kitat in spoznavat ličarska opravila (nekaj "izkušenj" sem imel izpred najstniških let in pri opazovanju drugih ).
Najprej seveda s poliesterskim kitom, nato še z navadnim... in brušenje.. in ponovimo postopek.. in kitanje in brušenje.. preglavice so mi delale stranske ploskve, ki so bile od tovora izbočene od znotraj in pa nepravilna izbira brusilnega papirja (beri prefini papir in "smirglanje" v nedogled).. Ta opravila bi lahko enačil z obiskom fitnesa za cca 2 meseca
6. Pred 14 dnevi sem tako zaključil s kitanjem. Na mesta, kjer je bilo kitano sem namestil poliestrski "špric kit".. Sledijo je brušenje tega in malenkostni popravki in končno sem ta vikend uspel kompletni kombi "dat v šprickit" (še pred tem sem se zaj.. z brušenjem strehe, na kateri je bilo milijon plodov od ne vem katerega drevesa in ki niso šli vstran drugače kot z brušenjem..
7. V tem tednu tako organiziram akcijo za vodobrusno brušenje in pa da se dokončno dogovorim z ličarjem, ki bo kombi dal v pravo barvo.. Če bo šlo vse po planu bo kombi pobarvan čez vikend..
Tako, to je na kratko Zakaj sem se razpisal??
Da delim moje dogodivščine z vami in pa da mogoče kateremu dam nekaj motivacije za samo delo.. Torej, ko sem kupil kombi nisem imel niti garaž
e, niti primernega orodja, kaj šele bilo kakega pretiranega znanja (kot mulc sem znal zamenjat ležaje na BMXu in pa tesnilo na glavi APN-a; sedaj pa mi "kruh" nosi računalnik )...
Z dobro voljo in pa veliko motivacije (in pa tudi nekaj denarja) se da počasi vse naredit... samo ne obupat...
To be continued...
počasi se zadeve okro ScubaBus-a premikajo naprej... pa da malo delim tudi z vami..
1. že daljnega leta 2009 sem se po začetnem navdušenju najprej lotil (s pomočjo Aljaža) zamenjave zaganjača, menjave olja, svečk, filtra, glavnega zavornega cilindra (ki še vedno ni v funkciji) ipd..
2. nato je sledilo peskanje platišč + barvanje v originalno barvo, in peskanje nosilcev odbijačev in samih odbijačev
3. kombi je nato nekaj časa počival (kot sem že napisal sem bil v fazi iskanja primerne garaže in pa predvsem "majstorja"). Končno sem dobil v neposredni bližini doma "prijatelja", ki ima solidno delavnico in z katerim smo se zmenili da družno krenemo v napad. Poleg delavnice ima tudi veliko orodja za delo s pločevino, tako da mi je lahko naredil tudi nove notranje prage (žal nimam poslikano)
4. Decembra 2010 smo tako začeli razdirati kombi. Odstranili smo kompletno dno, levi in desni notranji in zunanji prag, zadnji desni bok, zamenjali nekaj notranjih prečnih nosilcev, povarili sprednje blatnike, zakrpali udarnino od spredaj, povarili nekaj manjših lukenj .... To delo nam je vzelo dobre tri mesece.. Postrgali smo vso izolacijo ki je bila na podvozju, v glavnem odstranili vse rjo, ki smo jo kjer koli videli.. Veliko dela sem začel opravljati sam, tako samo varjenje, brušenje, prilagajanje, izdelava novih delov. Vse zunanje karoserijske dele sem nadomestil z novimi, kot rečeno mi je notranje prage naredil "majstor" (ti so res narejeni kot original", ostale malenkosti okrog pločevine pa sem uredil sam.
Ko sem zaključili z brušenjem in varjenjem sem kompletno podvozje in notranjost (cargo prostor) polakiral z epolor dvokomponennto barvo, na podvozje pa namestil dinitrolovo izolacijo. Pred tem sem vse vare premazal z "dihtmaso".
5. Po tem je sledilo nekaj zapletov z garažo, tako da sem se preselil izven nje (naredil začasni nadstrešek). Na vrsti je bilo kitanje in priprava karoserije na barvanje. Tega najprej nisem imel namena opravljati sam, a se je kar hitro izkazalo, da si od dogovorjene pomoči ne bom mogel kaj prida obetati.. Pa sem se začel učit kitat in spoznavat ličarska opravila (nekaj "izkušenj" sem imel izpred najstniških let in pri opazovanju drugih ).
Najprej seveda s poliesterskim kitom, nato še z navadnim... in brušenje.. in ponovimo postopek.. in kitanje in brušenje.. preglavice so mi delale stranske ploskve, ki so bile od tovora izbočene od znotraj in pa nepravilna izbira brusilnega papirja (beri prefini papir in "smirglanje" v nedogled).. Ta opravila bi lahko enačil z obiskom fitnesa za cca 2 meseca
6. Pred 14 dnevi sem tako zaključil s kitanjem. Na mesta, kjer je bilo kitano sem namestil poliestrski "špric kit".. Sledijo je brušenje tega in malenkostni popravki in končno sem ta vikend uspel kompletni kombi "dat v šprickit" (še pred tem sem se zaj.. z brušenjem strehe, na kateri je bilo milijon plodov od ne vem katerega drevesa in ki niso šli vstran drugače kot z brušenjem..
7. V tem tednu tako organiziram akcijo za vodobrusno brušenje in pa da se dokončno dogovorim z ličarjem, ki bo kombi dal v pravo barvo.. Če bo šlo vse po planu bo kombi pobarvan čez vikend..
Tako, to je na kratko Zakaj sem se razpisal??
Da delim moje dogodivščine z vami in pa da mogoče kateremu dam nekaj motivacije za samo delo.. Torej, ko sem kupil kombi nisem imel niti garaž
e, niti primernega orodja, kaj šele bilo kakega pretiranega znanja (kot mulc sem znal zamenjat ležaje na BMXu in pa tesnilo na glavi APN-a; sedaj pa mi "kruh" nosi računalnik )...
Z dobro voljo in pa veliko motivacije (in pa tudi nekaj denarja) se da počasi vse naredit... samo ne obupat...
To be continued...
KOMBIT CHAPTER
...................................
VW T2a panel
...................................
VW T2a panel
Zdravo.. narobe sem se izrazil.. fino ga je potrebno zbrusit, tako kot si napisal..
No, danes še naredil nekaj dobrih del, ki so me že nekaj časa morila.. povrtal in usposobil sem tečaje za pokrov motorja, dal v špric kit pokrov motorja in pa pločevino ki je pod pokrovom..
Jutri pride barva, tako da čez vikend akcija..
No, danes še naredil nekaj dobrih del, ki so me že nekaj časa morila.. povrtal in usposobil sem tečaje za pokrov motorja, dal v špric kit pokrov motorja in pa pločevino ki je pod pokrovom..
Jutri pride barva, tako da čez vikend akcija..
KOMBIT CHAPTER
...................................
VW T2a panel
...................................
VW T2a panel
..koliko lažje bom danes zaspal, saj vem da sem danes na zadnji del pleha ki ga premoje moj kombit nanesel špric kit..
Za letos res nisem rabil fitnesa, saj so na prav celotnem kombitu trenirale samo moje roke.. na naketerih delih bi se lahko reklo da sem "tekel" ultramaraton (j***mti pa hoffmanovi pragi in home made robovi drsnih vrat )
Sedaj pa še samo v barvo te zadnje kose in na avto... juhejjj
Za letos res nisem rabil fitnesa, saj so na prav celotnem kombitu trenirale samo moje roke.. na naketerih delih bi se lahko reklo da sem "tekel" ultramaraton (j***mti pa hoffmanovi pragi in home made robovi drsnih vrat )
Sedaj pa še samo v barvo te zadnje kose in na avto... juhejjj
KOMBIT CHAPTER
...................................
VW T2a panel
...................................
VW T2a panel