Hrosch je 1200/1971g.
Krenuli su radovi pa evo za pocetak malo slika:
dok je rezervni tocak bio na svom mestu nisu se primecivali tragovi korozije, cim je uklonjen pokazala se korozija a verovatno da je ima i ispod crne farbe koja je nanesena cetkom ali o tome kasnije kad skinem farbu!
ukrasne lejsne i nepravilno montirane gumice ispod kvaka su potencijalni skupljaci vlage i prljavstine a samim tim i izazivaci korozije, na ovoj bubi ispod lajsni nema korozije ali je ima ispod gumica kvake prednje haube!
Nastavak naravno sledi!
Restauracija jednog spara!
Moderator: uredniki
- Klemen Klemen
- Kokl (We deliver aicooled VW toys)
- Prispevkov: 3237
- Pridružen: Ponedeljek 7.2.2005 19:35:40
- Kraj: Šmartno pod Šmarno goro (otherway in the land of aircooled dreams and imagination)
- CONTACT:
Bile su neke obaveze van VW sveta pa me zato nije bilo! Sada sam ponovo u svojoj radionici i radovi polako krecu. Sem ovog spara tu je jedan T2b panorama, gde radim motor od 1700ccm, a tu je i moj T2a za kojeg trenutno spremam motor od nekih 90-95 KS!Klemen Klemen napisal/-a:A zato te i nije dugo vremena po forumu jer se radi nešto!
ovo zato sto po meni trenutno radim najgori deo posla, skidam tzv. zastitu koja je naneta ispod krila. Zovem je i ja "zastita" a ustvari mislim da je to samo skrivac korozije. Toliko ima mesta gde je voda prosla kroz pukotine na je to neverovatno, i svuda gde je se to desilo lim je korodirao!
mozda se cudite sto kazem najgori deo posla, ali ja ga radim spaklom i raznoraznim strugacima, bez cetke na slajferici ili fena za grejanje kako bih izbegao zagrevanje lima! Tek kad uklonim svu tu nazovi zastitu krila idu na peskiranje ali uz kontrolisan pritisak pri peskiranju kako bi se istotako izbeglo zagrevanje lima!
Krila ispeskirana i na zadnjem krilu se vidi deo koji je gitovan, git nije skinut jer je peskirano sa manjim pritiskom. Git se skida, krilo se prepegla, iskrpi na delu gde je korozija uradila svoje a zatim se farba u feropoks!
Radovi teku:
ovo su dna vrata, vozacka vrata su sasvim "OK' dok suvozacka pokazuju malo korozije
a evo i zasto vozacka vrata izgledaju bolje, na njima postoji nekoliko slojeva farbe, vidi se svetlo plava ispod ove bele koja je nanesena valjkom za krecenje
zanimljivo je da oko desnog fara i u samoj luburi fara ima korozije koje nema na levoj strani!
ispod ukrasnih lajsni na vratima uvek ima korozije!
korozije ima i ispod kedera prednje haube!
evo kako izgleda buba danas !
I za danas evo jos jedne zanimljivosti:
boja ispod zadnje desne stopaljke nije originalna, sto navodi na to da je i zadnje desno krilo menjano kao i vozacka vrata!
P.S. Vrata i haube vec su na pripremi kod farbara
Juce sam obecao da cu pokusati ciscenje korozije ispod lajsni koje drze keder prednje haube! Zaboravio da danas valja otici malo i u goste Ipak se radilo malo:
skinuta je kompletna prednja elektro instalacija!
a skinuta je i prednja soferka!
Izvinjavam se sto jos uvek nisam uspeo da savladam Slovenacki jezik pa pisem na srpskom!!
mozda se cudite sto kazem najgori deo posla, ali ja ga radim spaklom i raznoraznim strugacima, bez cetke na slajferici ili fena za grejanje kako bih izbegao zagrevanje lima! Tek kad uklonim svu tu nazovi zastitu krila idu na peskiranje ali uz kontrolisan pritisak pri peskiranju kako bi se istotako izbeglo zagrevanje lima!
Krila ispeskirana i na zadnjem krilu se vidi deo koji je gitovan, git nije skinut jer je peskirano sa manjim pritiskom. Git se skida, krilo se prepegla, iskrpi na delu gde je korozija uradila svoje a zatim se farba u feropoks!
Radovi teku:
ovo su dna vrata, vozacka vrata su sasvim "OK' dok suvozacka pokazuju malo korozije
a evo i zasto vozacka vrata izgledaju bolje, na njima postoji nekoliko slojeva farbe, vidi se svetlo plava ispod ove bele koja je nanesena valjkom za krecenje
zanimljivo je da oko desnog fara i u samoj luburi fara ima korozije koje nema na levoj strani!
ispod ukrasnih lajsni na vratima uvek ima korozije!
korozije ima i ispod kedera prednje haube!
evo kako izgleda buba danas !
I za danas evo jos jedne zanimljivosti:
boja ispod zadnje desne stopaljke nije originalna, sto navodi na to da je i zadnje desno krilo menjano kao i vozacka vrata!
P.S. Vrata i haube vec su na pripremi kod farbara
Juce sam obecao da cu pokusati ciscenje korozije ispod lajsni koje drze keder prednje haube! Zaboravio da danas valja otici malo i u goste Ipak se radilo malo:
skinuta je kompletna prednja elektro instalacija!
a skinuta je i prednja soferka!
Izvinjavam se sto jos uvek nisam uspeo da savladam Slovenacki jezik pa pisem na srpskom!!
-
- Hroščar oldtimer
- Prispevkov: 1293
- Pridružen: Petek 25.2.2005 20:09:11
- Kraj: Črnomelj- Izlake
- CONTACT:
Sad kad si napisao da se izvinjavaš sam primetio, da ne piše po naše. dobro ti ide razkapanje ali čeka te još puno posla.
Predsednik VW T3 Kluba Slovenija
http://www.vwT3klub.com
Komisar za starodobna vozila pri SVAMZ
Član:
VW Klub Dolenjske in Bele krajine
http://www.vwT3klub.com
Komisar za starodobna vozila pri SVAMZ
Član:
VW Klub Dolenjske in Bele krajine
- Klemen Klemen
- Kokl (We deliver aicooled VW toys)
- Prispevkov: 3237
- Pridružen: Ponedeljek 7.2.2005 19:35:40
- Kraj: Šmartno pod Šmarno goro (otherway in the land of aircooled dreams and imagination)
- CONTACT:
Vidi se da si mlad i neiskusan Nebi se krila pregrejala ali bi se zastita topila od temperature koju stvara cetka, i onda bi cetka mogla da se koristi nekih 15-20 minuta jer bi se sva zastita nalepila na cetku I onda je mozes baciti posle nekih 15-20 minuta rada To znaci da bi ti za jedno krilo trebalo desetak cetki, a peskiranje jednog krila sam platio 6-7 euraKlemen Klemen napisal/-a:Naučit češ ti kad tad! Gdje je typ3?
Jel misliš, ako bi za prusilicom radio i četkicom na bohrmašini, da bi se krila pregrijala?
Typ 3 je skolonjen do registracije, sakrio sam ga da ga neko ne urekne dok neizadje na ulicu