Stran 3 od 5
Objavljeno: Ponedeljek 5.10.2009 10:50:13
Napisal/-a Mahne
Jao, sem mislil da zdaj ko je kao recesija, da se bo pa kdo našel, ki bi rad kaj zraven zaslužil, pa nič, niti ene ponudbe
.
A mi potem lahko vsaj kdo svetuje na katerega ličarja naj se obrnem, da bo spodobno narejeno?
Objavljeno: Torek 6.10.2009 12:44:17
Napisal/-a CRC
Tole mal pobrusit pa mal pokitat ni pravi način. Potrebno je popolnoma snet vso barvo in startat z dobrim temeljem pa potem naprej z obdelavo.
Objavljeno: Torek 6.10.2009 14:17:50
Napisal/-a Mahne
Ma ja, saj si mislim da bi bilo tako boljše, ampak bo zmanjkalo financ za tako temeljito obnovo. Počasi me že ima, da bi ga mal pobrusil pa dal na dež za en cajt, pa bo rat look pa mir
.
Recimo da bi bil potem tak, itak je pod rdečo bela barva (original), manjka samo še malo rje:
Objavljeno: Torek 6.10.2009 14:33:13
Napisal/-a Samo.
če je že na tem da ni neke volje vsaj vso barvo zmatiraj in prebarvaj v neko navadno belo in se voziš tak, ko pa bo spet volja pa nanovo daš prebarvat pa je stvar rešena
za rat furat je pa skor bolš nek starej letnik dobit
Objavljeno: Torek 6.10.2009 14:56:56
Napisal/-a Mahne
Saj to je bil kot ne hec, ga bom probal zdaj čez zimo sam zrihtat kot se bo dalo, potem ga bom pa dal kakšnemu hobi majstru za pobarvat.
Se strinjam, da mora bit rat look original, ne pa ponarejen. Ne strinjam se pa s tem, da bi moral bit pa starejši letnik za rat-a. Meni osebno se to zdi en navaden snobizem, ki je kot marsikaj drugega glupega prišel iz Amerike.
Objavljeno: Sreda 28.10.2009 15:43:07
Napisal/-a Mahne
Začel sem brusit mojga hrošča, pa me zanima, kaj naj naredim s tistim delom, ki je pod režami za zrak? Se da pridet zraven ali je tukaj edina možnost peskanje ali kaj podobnega?
Hvala in LP
reže
Objavljeno: Sreda 28.10.2009 17:30:22
Napisal/-a tlavrenc
JST SEM REŠIL TAKOLE
Objavljeno: Četrtek 16.12.2010 23:53:35
Napisal/-a Mahne
Minilo je več kot eno leto odkar sem nazadnje kaj delal na hrošču. In kar je še bolj žalostno, več kot tri leta, odkar sem zadnjič vozil hrošča, zato sem se odločil, da je tega dovolj.
Kupil sem drugega, 1300 l. 68, v originalnem stanju, kar solidno ohranjenega. In kar je najvažnejše - avto je registriran in danes sem končno lahko šel en krog. Skoraj sem že pozabil, kako se hrošč pelje, na začetku še rikverca nisem našel. Zaenkrat ga ne mislim nič obnavljat, edino premo bom dal ta novo gor, pa mogoče bom malo poflikal najbolj kritične zadeve.
Ja, paše bit spet na cesti
Objavljeno: Petek 17.12.2010 15:11:06
Napisal/-a rene
Ja če si izgubil voljo z starim projektom pa skompenziraj tako da tisto kar si že obnovil daj na avto ki je vozen (podvozje sem videl da je blo nareto že) ostalo pa skupaj sestavi pa na avto.net
Objavljeno: Petek 17.12.2010 17:45:31
Napisal/-a Mahne
Ne bi rekel da sem prav izgubil voljo, ampak avto je 100km stran od Ljubljane in grem bolj redko tja. Če sem pa že tam, je pa zmeri kaj za pomagat okrog bajte, tako da res ni bilo cajta.
Školjka je že med oglasi, če jo bo kdo hotel celo. Lahko bi sicer porabil dele za tega, ampak se mi je skoraj zdi škoda rezat. Podvozje in premo pa sem prodajal skoraj eno leto, tako da bom sedaj seveda oboje obdržal za čas, ko bo treba tega obnovit.
Objavljeno: Sobota 12.2.2011 21:56:27
Napisal/-a Mahne
Prejšnji vikend sem začel delat na hrošču, do danes mi je uspelo zamenjat sprednjo premo in ga znižat zadaj. Hkrati je bilo potrebno narest še en kup drugih stvari (zrihtat bremze naprimer) in ker ne delam tega ravno vsak dan, mi je vse skupaj vzelo skoraj 5 dni. Sem pa kar zadovoljen z narejenim, za moj okus je ravno prav znižan - v redu zgleda in je še normalno uporaben za vožnjo. Edino glede gum nisem prepričan, zdaj so vse štiri 165 R15.
Zdaj mi je ostala za uredit še notranjost. Nabavil sem druge sedeže (od golfa GTI), ki sicer ne pašejo najbolj k zunanjemu izgledu, ampak na originalnih me je bolel hrbet po 20km vožnje.
Trenutno pa takole zgleda:
Za primerjavo, tak je bil prej:
Objavljeno: Četrtek 17.2.2011 10:29:55
Napisal/-a The Boris
Čist prav znižan
Objavljeno: Torek 22.2.2011 16:31:09
Napisal/-a Mahne
Moram priznat da je ratal nižji kot sem mislil da bo. Na sliki sicer ne zgleda tako zelo nizek, ampak je prema (oziroma vijaki za nastavitev) slabih 10 cm nad tlemi, stabilizator pa še nižje. Stabilizator sem probal kako drugače obrniti, ampak ker je prema ožja nekako ni šlo drugače. Mislim pa, da je še zmeraj boljše da stabilizator kam zatakne kot pa prema. Ne vem pa, koliko nad tlemi so hrošči, ki zgledajo precej nižje kot moj in kje se lahko potem človek vozi.
Objavljeno: Četrtek 24.2.2011 19:30:10
Napisal/-a Mahne
Ker sem se naveličal fehtat naokoli in ker bi se rad naučil švasat, imam eno vprašanje za mojstre, ki se ukvarjajo z varjenjem: kateri varilni aparat je primeren za varjenje pleha in ostalega, kar se ponavadi na hrošču vari? Potrebujem pa za zelo hobi uporabo, cena pa naj bi bila tam do 300€ - če se za tak denar dobi kaj uporabnega.
lp