Gasilni sistem
Moderator: uredniki
-
- Hroščarski pripravnik
- Prispevkov: 122
- Pridružen: Nedelja 13.9.2009 15:40:11
- Kraj: Duplek (MB okolica)
Gasilni sistem
Tako sem naredil poceni gasilni sistem:
VW strokovnjaki so dizajnirali luknjo za ta namen:
Naredil sem nekaj luknjic v cevi kjer gre mimo Eberspacherja:
Tu pride ven v motornem prostoru:
Naslednjič ko vidiš plamene v ogledalu odpreš ventil in izstopiš.
Motor bo avtomatsko ugasnil zaradi CO2, elektrtična črpalka za bencin pa se ugasne ker je vezana prek lučke za akumulator.
Upam da nebom nikoli izvedel če deluje.
Je pa prvi korak menjava vseh cevk za gorivo. Priporočam GOODYEAR cevi. Nekatere (tiste opletene z blagom) ne zdržijo niti eno leto na vročini v bližini zračno hlajenega motorja.
Sem paranoičen?
http://www.youtube.com/watch?v=pbIP6it9 ... r_embedded
VW strokovnjaki so dizajnirali luknjo za ta namen:
Naredil sem nekaj luknjic v cevi kjer gre mimo Eberspacherja:
Tu pride ven v motornem prostoru:
Naslednjič ko vidiš plamene v ogledalu odpreš ventil in izstopiš.
Motor bo avtomatsko ugasnil zaradi CO2, elektrtična črpalka za bencin pa se ugasne ker je vezana prek lučke za akumulator.
Upam da nebom nikoli izvedel če deluje.
Je pa prvi korak menjava vseh cevk za gorivo. Priporočam GOODYEAR cevi. Nekatere (tiste opletene z blagom) ne zdržijo niti eno leto na vročini v bližini zračno hlajenega motorja.
Sem paranoičen?
http://www.youtube.com/watch?v=pbIP6it9 ... r_embedded
-
- Hroščar oldtimer
- Prispevkov: 1293
- Pridružen: Petek 25.2.2005 20:09:11
- Kraj: Črnomelj- Izlake
- CONTACT:
Dobra ideja, samo ne vem če si dobro naredil benzinsko pumpo kaj si mislil preko lučke akumulatorja malo opiši kako si benz pumpo vezal.
Kajti jaz imam pri sebi pumpo vezano preko elektronike - mikrokontrolerja.
Kajti jaz imam pri sebi pumpo vezano preko elektronike - mikrokontrolerja.
Predsednik VW T3 Kluba Slovenija
http://www.vwT3klub.com
Komisar za starodobna vozila pri SVAMZ
Član:
VW Klub Dolenjske in Bele krajine
http://www.vwT3klub.com
Komisar za starodobna vozila pri SVAMZ
Član:
VW Klub Dolenjske in Bele krajine
-
- Hroščarski pripravnik
- Prispevkov: 122
- Pridružen: Nedelja 13.9.2009 15:40:11
- Kraj: Duplek (MB okolica)
Ja, rele je krmiljen z modrim kablom.
Pravzaprav sta dva releja, drugi vklopi pumpo med tem ko verglam motor.
To je predvsem če bi ostal brez bencina, ker pumpa se ne vklopi dokler motor ne laufa.
Tako zgleda:
http://www.paultaylorimaging.com/VW/Fue ... Relays.htm
Zdaj pa še morem pogruntat kako naj polnim dodatni akumulator
Pravzaprav sta dva releja, drugi vklopi pumpo med tem ko verglam motor.
To je predvsem če bi ostal brez bencina, ker pumpa se ne vklopi dokler motor ne laufa.
Tako zgleda:
http://www.paultaylorimaging.com/VW/Fue ... Relays.htm
Zdaj pa še morem pogruntat kako naj polnim dodatni akumulator
-
- Hroščar oldtimer
- Prispevkov: 1293
- Pridružen: Petek 25.2.2005 20:09:11
- Kraj: Črnomelj- Izlake
- CONTACT:
Tudi v redu jaz sem šel pa eno stopnjo naprej pa imam en rele pa mikrokontroler, se pravi dam kontakt pumpa mi dela 4 sekunde in se ugasne, to mi prov pride če rabim kontakt dlje časa pa da mi ne meša benz. V primeru, da v teh šterih sekundah verglam potem dela naprej. Če pa se prižge lučka za oil potem pa rele odklopi rele.
Dodatne akuje polnim preko 70Ah releja, ki je vezan na alternator. Verglam z štartnim ko pa se lučka za alternator ugasne preklopi rele in dodatni se fila. Za štart imam 50 AH ostali porabniki pa na 100Ah. Zraven tega pa seveda še dva 100Ah stikala za ročni preklop. Pa seveda zraven obvezna oprema dig. voltmeter da pozimi čekiraš stanje akujev.
En podoben primer je prikazan na moji strani.
http://www.vwbusklub.com/index.php?opti ... &Itemid=93
Pa slike za net so dovolj velike par 100 kilobajtov, sem šel na forum preko mobilca je prej rodi,l ko pa slike vse odprl.
Dodatne akuje polnim preko 70Ah releja, ki je vezan na alternator. Verglam z štartnim ko pa se lučka za alternator ugasne preklopi rele in dodatni se fila. Za štart imam 50 AH ostali porabniki pa na 100Ah. Zraven tega pa seveda še dva 100Ah stikala za ročni preklop. Pa seveda zraven obvezna oprema dig. voltmeter da pozimi čekiraš stanje akujev.
En podoben primer je prikazan na moji strani.
http://www.vwbusklub.com/index.php?opti ... &Itemid=93
Pa slike za net so dovolj velike par 100 kilobajtov, sem šel na forum preko mobilca je prej rodi,l ko pa slike vse odprl.
Zadnjič spremenil 1, dne Anton aus, skupaj popravljeno 0 krat.
Predsednik VW T3 Kluba Slovenija
http://www.vwT3klub.com
Komisar za starodobna vozila pri SVAMZ
Član:
VW Klub Dolenjske in Bele krajine
http://www.vwT3klub.com
Komisar za starodobna vozila pri SVAMZ
Član:
VW Klub Dolenjske in Bele krajine
-
- Hroščarski pripravnik
- Prispevkov: 122
- Pridružen: Nedelja 13.9.2009 15:40:11
- Kraj: Duplek (MB okolica)
Maš kar dobro to z mikrokontrolerjem premišljeno.
Meni ni problem zvezat še enega releja ki mi poveže akumulatorja ko motor laufa. Ampak sem nekaj bral o tem da je to kar velik šok z alternator ko mora začet polnit prazen bivalni akumulator, pa še štartnega kolikor se je spraznil od zagona. Predvsem me skrbi za alternator, ker je star 30 let pa samo 50 A ima. Pa tudi kakega drugega ne morem kar tako dat noter, ker ne paše. Razmišlaj sem že celo da bi montiral še en majhen alternator-od spačka- in bi mel pol čisto neodvisno polnjenje.
Kontakta pa itak ne puščam nikoli, ker se greje tuljava, pa čoki, pa elektromagneti na vplinjačih so pod tokom...
Hm...mogoče bi morali nadaljevat v novi temi..
Meni ni problem zvezat še enega releja ki mi poveže akumulatorja ko motor laufa. Ampak sem nekaj bral o tem da je to kar velik šok z alternator ko mora začet polnit prazen bivalni akumulator, pa še štartnega kolikor se je spraznil od zagona. Predvsem me skrbi za alternator, ker je star 30 let pa samo 50 A ima. Pa tudi kakega drugega ne morem kar tako dat noter, ker ne paše. Razmišlaj sem že celo da bi montiral še en majhen alternator-od spačka- in bi mel pol čisto neodvisno polnjenje.
Kontakta pa itak ne puščam nikoli, ker se greje tuljava, pa čoki, pa elektromagneti na vplinjačih so pod tokom...
Hm...mogoče bi morali nadaljevat v novi temi..
-
- Hroščar oldtimer
- Prispevkov: 1293
- Pridružen: Petek 25.2.2005 20:09:11
- Kraj: Črnomelj- Izlake
- CONTACT:
Ja morda res, smo že pri štromu.
Alternator boš moral dati drugi kajti 50Ah za skupno vsoto cca 150 je premalo. Ne vem sedaj točno imaš ti motor CJ in alternator takšen kot Sandi, kajti un nima 50Ah.
Ideja o dodatnem alternatorju ni slaba mislim, da je to na forumu že enkrat eden prilepil sliko.
Alternator boš moral dati drugi kajti 50Ah za skupno vsoto cca 150 je premalo. Ne vem sedaj točno imaš ti motor CJ in alternator takšen kot Sandi, kajti un nima 50Ah.
Ideja o dodatnem alternatorju ni slaba mislim, da je to na forumu že enkrat eden prilepil sliko.
Predsednik VW T3 Kluba Slovenija
http://www.vwT3klub.com
Komisar za starodobna vozila pri SVAMZ
Član:
VW Klub Dolenjske in Bele krajine
http://www.vwT3klub.com
Komisar za starodobna vozila pri SVAMZ
Član:
VW Klub Dolenjske in Bele krajine
-
- Hroščar oldtimer
- Prispevkov: 1293
- Pridružen: Petek 25.2.2005 20:09:11
- Kraj: Črnomelj- Izlake
- CONTACT:
Cu motor je imel v originalu samo 45 Ah in 65Ah. Ponavadi je to zbrisano pa je težko prebrat, ampak če je zelena nalepka je ponavadi 45Ah, modra nalepka pa 65Ah. Najbolj enostavno ti je da narediš tako kot sem jaz.
Na moji strani imaš opisano predelavo.
http://www.vwbusklub.com/index.php?opti ... &Itemid=93
Na moji strani imaš opisano predelavo.
http://www.vwbusklub.com/index.php?opti ... &Itemid=93
Predsednik VW T3 Kluba Slovenija
http://www.vwT3klub.com
Komisar za starodobna vozila pri SVAMZ
Član:
VW Klub Dolenjske in Bele krajine
http://www.vwT3klub.com
Komisar za starodobna vozila pri SVAMZ
Član:
VW Klub Dolenjske in Bele krajine
-
- Hroščar oldtimer
- Prispevkov: 1293
- Pridružen: Petek 25.2.2005 20:09:11
- Kraj: Črnomelj- Izlake
- CONTACT:
Cena kakšna je je samo to ne paše direkt na luftarja moreš še zmeraj predelevat tako kot sem jaz. Alternator 90 Ah dobiš pa od WBX 2,1 za cca 50 EUR in gas v akcijo.
Predsednik VW T3 Kluba Slovenija
http://www.vwT3klub.com
Komisar za starodobna vozila pri SVAMZ
Član:
VW Klub Dolenjske in Bele krajine
http://www.vwT3klub.com
Komisar za starodobna vozila pri SVAMZ
Član:
VW Klub Dolenjske in Bele krajine
-
- Hroščar oldtimer
- Prispevkov: 1293
- Pridružen: Petek 25.2.2005 20:09:11
- Kraj: Črnomelj- Izlake
- CONTACT:
Ojoj, CJ potem imaš 40Ah in v tisto luknjo ne spraviš nič večjega kot je. Resno lahko razmišljaš o dodatnem alternatorju.
Predsednik VW T3 Kluba Slovenija
http://www.vwT3klub.com
Komisar za starodobna vozila pri SVAMZ
Član:
VW Klub Dolenjske in Bele krajine
http://www.vwT3klub.com
Komisar za starodobna vozila pri SVAMZ
Član:
VW Klub Dolenjske in Bele krajine
- Simon
- Ornk hroščar, k skoz tle visi
- Prispevkov: 367
- Pridružen: Torek 24.1.2006 11:38:24
- Kraj: Slovenske konjice
al pa druga varijanta-kupiš polnilec Westfalia LG20,narediš vezavo (je na Bus klub strani)in je to to.Jaz nimam nobenega dodatnega alternatorja razen obstoječega.Imam bivalni akumolator za luč in še za kakega drugega porabnika.Drugače pa imajo vsi kampi dans in skor vsaka jabka električni prikljucek,se priklopiš in se filaš....drugač pa nevem če ko si na poti da bi bil 2 dni brez 220v....