nekaj slik iz moje garaže, no ta rja se odstranjuje če mi uspe bo naslednji teden zaščiten z temeljno barvo.
lp vsem
obnova vw bus t1 1967
Moderator: uredniki
- marcel_mastnak
- Ornk hroščar
- Prispevkov: 248
- Pridružen: Sobota 20.1.2007 17:54:01
- Kraj: Celje
- marcel_mastnak
- Ornk hroščar
- Prispevkov: 248
- Pridružen: Sobota 20.1.2007 17:54:01
- Kraj: Celje
- Klemen Klemen
- Kokl (We deliver aicooled VW toys)
- Prispevkov: 3237
- Pridružen: Ponedeljek 7.2.2005 19:35:40
- Kraj: Šmartno pod Šmarno goro (otherway in the land of aircooled dreams and imagination)
- CONTACT:
zaščiteno podvozje
evo podvozje je težje za 5 kg epolorja.
no zdej grem pa na počitnice.
no zdej grem pa na počitnice.
-
- Hroščar oldtimer
- Prispevkov: 1293
- Pridružen: Petek 25.2.2005 20:09:11
- Kraj: Črnomelj- Izlake
- CONTACT:
Odlično ti gre pa tudi se mi dopade, ker si uporabil epolor, ki je za mene najboljši sovražnik rje.
Predsednik VW T3 Kluba Slovenija
http://www.vwT3klub.com
Komisar za starodobna vozila pri SVAMZ
Član:
VW Klub Dolenjske in Bele krajine
http://www.vwT3klub.com
Komisar za starodobna vozila pri SVAMZ
Član:
VW Klub Dolenjske in Bele krajine
epolor sem uporabil ker nisem prepričan v črno epoksi mislim da selemix s katero je pobarvan preostanek kombija, ko sem jo brusil iz kombija staro leto in pol sem pod njo našel rjo kar mi ni bilo všeč, barval ga je CRC bivši BC. Ko je bil kombi speskan sem celega prebarval z epolorjem pod njim nisem nikjer našel rje od tega je 4 leta.
V nadaljevanju nameravam vse vare, majhne luknjice in kote premazat z fugirno maso a je to OK.
lp
V nadaljevanju nameravam vse vare, majhne luknjice in kote premazat z fugirno maso a je to OK.
lp