Zdravo
Na hrošču 1.3 letnik 68 imam manjše težave s sklopko. Sklopka potresa ko ga menjam iz višje v nižjo prestavo pod obrati. Staknil sem motor in rastavil sklopko. vztrajnik in potisna plošča sta kot nova. Lamela pa je toga brez vzmeti s skupno debelino oblog 7,3 mm. Na oko bi bila lahko še ok. V tehničnih podatkih sem našel da mora biti debelina obloge med 8.6 in 9.2 MM. Zanima me če ima kdo novo lamel o da mi izmeri debelino obloge. Hvala za odgovore in lepo nedeljo.
težave s sklopke
Moderator: uredniki
- hroščar26
- Hroščarski vajenc
- Prispevkov: 29
- Pridružen: Ponedeljek 1.9.2014 21:29:35
- Moja vozila: 1968 hrošč 1300
- Kraj: Trebnje
Re: težave s sklopke
Hvala
ali je potem težava v tem ker je toga Lamela ali kje drugje tiči zajec.
lp
ali je potem težava v tem ker je toga Lamela ali kje drugje tiči zajec.
lp
- marcel_mastnak
- Ornk hroščar
- Prispevkov: 248
- Pridružen: Sobota 20.1.2007 17:54:01
- Kraj: Celje
Re: težave s sklopke
Pravilno si nastavi "pracne" na potisni plošči pa ne bo nič treslo. Toga lamela je lahko samo krivec če ti med popuščanjem sklopke avto bolj na grobo spelje (cukne) in vibracij iz motorja se prenaša malenkost več na kolesa in auto.
Naj bo pes, auto al pa motor NEMC MORE BIT!
- hroščar26
- Hroščarski vajenc
- Prispevkov: 29
- Pridružen: Ponedeljek 1.9.2014 21:29:35
- Moja vozila: 1968 hrošč 1300
- Kraj: Trebnje
Re: težave s sklopke
stara potisna plošča z obročkom.
Če se da nastavit potisno nebi menjal.
slike kako zgleda.
hvala za nasvete
- Priponke
-
- sklopka_0121.jpg (68.61 KiB) Videno 7435 krat
- hroščar26
- Hroščarski vajenc
- Prispevkov: 29
- Pridružen: Ponedeljek 1.9.2014 21:29:35
- Moja vozila: 1968 hrošč 1300
- Kraj: Trebnje
Re: težave s sklopke
Malo raziskujem naprej, gledam tole lamelo, ali predlagate kaj drugega.
http://www.pps-shop.at/karmann-ghia/mot ... 8.70?c=831
Imam pa še eno vprašanje, če so kakšne izkušnje. Na ispravnem motorju imam namen opraviti lepotne popravke. Očistil sem grelni kanal pri uplinjaču, popravki na grelnih ceveh za gretje in barvanje zaščitne pločevine, grelnih komor in izpuha..
Prvo peskanje pločevine, potem me pa zanima katero barvo predlagate. Želja je približati stanje originalu, torej črna.
Potem me pa zanima s katerim čistilom odpraviti oksidacijo na aluminiju bloka motorja. Motor imam sedaj slečen z blendiranimi kanali. Želja je, da ga očistim v največji meri s pranjem potem pa mogoče poliranje ne vem,??? Dogovoril sem se za pranje pod vročim tlakom pri enem od bližnjih sevisov.
Če mi uspe predstavim končni izdelek.
lp
http://www.pps-shop.at/karmann-ghia/mot ... 8.70?c=831
Imam pa še eno vprašanje, če so kakšne izkušnje. Na ispravnem motorju imam namen opraviti lepotne popravke. Očistil sem grelni kanal pri uplinjaču, popravki na grelnih ceveh za gretje in barvanje zaščitne pločevine, grelnih komor in izpuha..
Prvo peskanje pločevine, potem me pa zanima katero barvo predlagate. Želja je približati stanje originalu, torej črna.
Potem me pa zanima s katerim čistilom odpraviti oksidacijo na aluminiju bloka motorja. Motor imam sedaj slečen z blendiranimi kanali. Želja je, da ga očistim v največji meri s pranjem potem pa mogoče poliranje ne vem,??? Dogovoril sem se za pranje pod vročim tlakom pri enem od bližnjih sevisov.
Če mi uspe predstavim končni izdelek.
lp
- hroščar26
- Hroščarski vajenc
- Prispevkov: 29
- Pridružen: Ponedeljek 1.9.2014 21:29:35
- Moja vozila: 1968 hrošč 1300
- Kraj: Trebnje
Re: težave s sklopke
zdravo
po preučevanju literature sem mogoče našel rešitev za mojo težavo ali pa tudi ne.
Preveril sem peresa sklopke in ugotovil, da so se razhajala za 1.5 do 2mm.
V navodilih sem našel da je mera pri novi lameli nastavljena na 26 mm.
Glede na to da lamela ni nova sem vsa peresca pri meni nastavil na 28,mm in nekaj desetink s pomičnim merilom.
Zadevo sem izmeril na ta način, sicer pa tehnična navodilo govorijo o napravi za nastavljenje potisne plošče.
Po moji logiki bi tudi na način kot je na sliki zadeva morala špilat, al pa tudi ne.
lep večer
po preučevanju literature sem mogoče našel rešitev za mojo težavo ali pa tudi ne.
Preveril sem peresa sklopke in ugotovil, da so se razhajala za 1.5 do 2mm.
V navodilih sem našel da je mera pri novi lameli nastavljena na 26 mm.
Glede na to da lamela ni nova sem vsa peresca pri meni nastavil na 28,mm in nekaj desetink s pomičnim merilom.
Zadevo sem izmeril na ta način, sicer pa tehnična navodilo govorijo o napravi za nastavljenje potisne plošče.
Po moji logiki bi tudi na način kot je na sliki zadeva morala špilat, al pa tudi ne.
lep večer
- Priponke
-
- nastavitev potisne plošče.jpg (43.03 KiB) Videno 7425 krat
- marcel_mastnak
- Ornk hroščar
- Prispevkov: 248
- Pridružen: Sobota 20.1.2007 17:54:01
- Kraj: Celje
Re: težave s sklopke
če se ti je razhajalo do 2mm in si nastavil potem si rešil težavo ;) Sicer ima original naprava vodilo ki se nasloni na vztrajnik, ampak če imaš ravno lamelo bo tud tole ok...
Naj bo pes, auto al pa motor NEMC MORE BIT!