The Hrošč
Objavljeno: Sobota 28.11.2009 23:50:40
Končno mi je uspelo pridat za računalnik
Evo tudi jaz obnavljam Hrošča , in sicer je letnik 1975, 1200J. Prejšnji lastnik bi naj bil župnik, tak da sam bog ve ka se je dogajalo v tem avtu
Že od začetka je bil v dosti dobrem stanju. Rjavat je imel desni prag, in sicer samo zunanji del, zadnja dva blatnika sta bila tudi v bogem stanju, vse ostalo je bilo odlično ohranjeno. No tu pa tam se je našla kakšna mala rja, ki pa je bila odstranjena in uničena zavedno
Drugače pa presenečeno dobro ohranjen.
Dela potekajo čez vikend, takrat imam namreč tudi čas, veliko mi pomaga oče, tako da je vikend res produktiven
No, bom pripopal nekaj slik
Prve dve slikici sta malce retro
Začetek razstavljanja, najprej seveda odbijači...
Nato luči....
Blatniki....
Nisem se mogel upreti vožnji brez blatnikov
Odstranjevanje notranjih oblog....
To lepilo, je bilo tudi zanimivo odsrtanjevati
Wofer
Nimam slik kako smo dvigovali školjko, sem potreboval obe roki
Priprave na testno vožnjo
Testna vožnja do nove lokacije je potekala predvsem z vetrom v laseh
Nič več blata in mastnih madežev
Odstranjevanje izolacije je bilo res najbolj zanimivo, hudič se prime na obraz bolj kot na pleh
Prva dva blatnika sta originalna, zadnja dva sta pa nova...
Odstranil sem tudi obrobo za dihtonege na pokrovih, tako da nebo več nove rje
Nov prag...
Tu je rje še samo 2 %, 98% je blato
Tu pa je še samo 0% blata + rje
Vrate ter havbi pa sem pozabil poslikati med brušenjem, včasih se tudi to zgodi ko padeš v delo
Tako školjka se pripravlja na špric kit, rja je bila komplet odstranjena, prav tako vsa izolacija, in vse je bilo očiščeno v nulo. Tako da jutri sledi špric kit, potem pa veliko brušenja itd.....
Naslednji teden začnem z podvozjem.
Do sedaj mi je služilo kot polica za orodje
Tu nasrečo nebo preveč dela, saj je odlično ohranjeno, na enem delu je bilo malce rje, pri eni luknji na katero pride nameščena školjka, vendar je že porihtano. Sledi še odstranjevanje barve ter izolacije.
Prema pa je pripravljena za nadaljno obdelavo pri Marcelu s foruma.
Sedaj pa imam nekaj vprašanj.
Za premo bi potreboval vrjetno to ?
Se dajo naročiti pri nas in kje?
Tu pa je še en krajši filmček, kako so potekale testne vožnje
http://www.youtube.com/watch?v=kYu8d38_wZg
Evo tudi jaz obnavljam Hrošča , in sicer je letnik 1975, 1200J. Prejšnji lastnik bi naj bil župnik, tak da sam bog ve ka se je dogajalo v tem avtu
Že od začetka je bil v dosti dobrem stanju. Rjavat je imel desni prag, in sicer samo zunanji del, zadnja dva blatnika sta bila tudi v bogem stanju, vse ostalo je bilo odlično ohranjeno. No tu pa tam se je našla kakšna mala rja, ki pa je bila odstranjena in uničena zavedno
Drugače pa presenečeno dobro ohranjen.
Dela potekajo čez vikend, takrat imam namreč tudi čas, veliko mi pomaga oče, tako da je vikend res produktiven
No, bom pripopal nekaj slik
Prve dve slikici sta malce retro
Začetek razstavljanja, najprej seveda odbijači...
Nato luči....
Blatniki....
Nisem se mogel upreti vožnji brez blatnikov
Odstranjevanje notranjih oblog....
To lepilo, je bilo tudi zanimivo odsrtanjevati
Wofer
Nimam slik kako smo dvigovali školjko, sem potreboval obe roki
Priprave na testno vožnjo
Testna vožnja do nove lokacije je potekala predvsem z vetrom v laseh
Nič več blata in mastnih madežev
Odstranjevanje izolacije je bilo res najbolj zanimivo, hudič se prime na obraz bolj kot na pleh
Prva dva blatnika sta originalna, zadnja dva sta pa nova...
Odstranil sem tudi obrobo za dihtonege na pokrovih, tako da nebo več nove rje
Nov prag...
Tu je rje še samo 2 %, 98% je blato
Tu pa je še samo 0% blata + rje
Vrate ter havbi pa sem pozabil poslikati med brušenjem, včasih se tudi to zgodi ko padeš v delo
Tako školjka se pripravlja na špric kit, rja je bila komplet odstranjena, prav tako vsa izolacija, in vse je bilo očiščeno v nulo. Tako da jutri sledi špric kit, potem pa veliko brušenja itd.....
Naslednji teden začnem z podvozjem.
Do sedaj mi je služilo kot polica za orodje
Tu nasrečo nebo preveč dela, saj je odlično ohranjeno, na enem delu je bilo malce rje, pri eni luknji na katero pride nameščena školjka, vendar je že porihtano. Sledi še odstranjevanje barve ter izolacije.
Prema pa je pripravljena za nadaljno obdelavo pri Marcelu s foruma.
Sedaj pa imam nekaj vprašanj.
Za premo bi potreboval vrjetno to ?
Se dajo naročiti pri nas in kje?
Tu pa je še en krajši filmček, kako so potekale testne vožnje
http://www.youtube.com/watch?v=kYu8d38_wZg