Remont hrošča
Moderator: uredniki
Remont hrošča
Ta teden sem se tudi jaz pridružil v skupino lastnikov zračno hlajenih volkswagnov in sicer z nakupom hrošča 1200j. Ker je avto odjavljen iz prometa že 18 let in od takrat stoji ga nameravam obnoviti in tako bo postal tudi moj prvi avto. Ne nameravam ga restavrirat v originalno stanje ampak mi je večja želja sestavit avto iz delov različnih letnikov ki so mi bili na hroščih najlepši. Za začetek bi rad imel blatnike od starejših modelov mislim da so takšne delali do 67 če se ne motim. Kar se pa zadeva odbijačev bi pa imel tiste ki so jih imeli tudi t1 kombiji. Motor je trenutno v slabem stanju ker se iz pokrova za olje kadi bolj kot iz avspuha tak da so najverjetneje vsaj obročki odpisani (pa še marsikaj drugega). Za začetek mislim motor generalno obnovit ampak brez predelav in potem kasneje koliko mi bo dopuščal dijaški proračun se lotit kakih predelav pod havbo.
To je okvirn plan seveda pa so kaki predlogi dobrodošli.
Še par slikic lepotca
To je okvirn plan seveda pa so kaki predlogi dobrodošli.
Še par slikic lepotca
-
- Tafrišn
- Prispevkov: 8
- Pridružen: Sobota 25.7.2009 18:32:11
Pogovarjal sem se z nekaj lastniki hroščev in od vseh dobim isti odgovor kot tukaj da ga naj raje pustim z originalnimi lučmi in vsem ostalim. In tako sem se odločil da bom poslušal ljudi z izkušnjami in ga pustil v originalu.
Torej blatnikov ne bomo menjali in zato se mi zdi najboljše da se najprej lotim šasije. Podi so sicer bli že menjani ampak sem se vseeno odločil za komplet novi stranici ker so stari že malo uttrujeni. Zanima me če obstaja kak posrednik v Sloveniji za dele al je treba vse naročat iz tujine.
lp in hvala za nasvete
Torej blatnikov ne bomo menjali in zato se mi zdi najboljše da se najprej lotim šasije. Podi so sicer bli že menjani ampak sem se vseeno odločil za komplet novi stranici ker so stari že malo uttrujeni. Zanima me če obstaja kak posrednik v Sloveniji za dele al je treba vse naročat iz tujine.
lp in hvala za nasvete
-
- Ornk hroščar, k skoz tle visi
- Prispevkov: 372
- Pridružen: Ponedeljek 7.11.2005 18:29:23
- Kraj: Ljubljana
Vse kar potrebuješ vključno z nasveti in strokovno pomočjo, lahko dobiš pri nas.
www.bug-customs.com
041 241 633 Tadej
www.bug-customs.com
041 241 633 Tadej
Torej stvar se nadaljuje z razstavljanjem. Sedaj me čaka ločitev karoserije od podvozja. Opazil sem da so pragi in pod zvarjeni skupaj. Te vare sem prerezal in sedaj gre karoserija dol. Obstaja kakšen poseben razlog da bi blo to zvarjeno razen rje?
Pa prosil bi če bi se našel kakšen mojster za hrošče v okolici Maribora in prišel to stvar pogledat predvsem kar se tiče rje karoserije če se to splača obanvljat ali je boljše najti drugo. Drugače pa slike sledijo v kratkem.
lp
Pa prosil bi če bi se našel kakšen mojster za hrošče v okolici Maribora in prišel to stvar pogledat predvsem kar se tiče rje karoserije če se to splača obanvljat ali je boljše najti drugo. Drugače pa slike sledijo v kratkem.
lp
Lepo zgleda! Na tej točki kjer si sedaj, ti priporočam, da dobro premisliš če si pripravljen vlagat denar v to, kar imaš pred sabo. Če ja, potem ti priporočam da kupiš podn, ki se prodaja na bolhi, boš takoj privarčeval par stotakov; kaj pa se tiče školjke pa so potrebni še malo bolj grobi posegi kot pri mojem hrošču http://www.moj-album.com/uredi/majkl-g/ ... 7/?stran=6 . Če ne boš švasal sam, se ti po moje ne splača tega obnavljat.
CHAPTER Štajerska!
Stvar se je spet malo premaknila in sicer sem pogledal malo globlje v mašino. In ugotovil zakaj je motor kadil in sicer je bil bat št.1 na strani čisto preluknjan. Kar me je presenetilo pa je da je cilinder kot nov torej brez praske. Ugotovil sem tudi da imam na vsaki strani drugo glavo. Ena je pomoje original, druga pa je Mexico. Motor sem se odločil obnovit že zato ker je original od tega avta čeprav pomoje ni to najbolj ekonomično ampak vseeno.
Medtem so ostali bati brez lufta pri obročkih, niso prežgani pa tudi nikjer poškodovani. Isto cilindri. Nameravam menjat obročke na vseh nevem pa kaj naj naredim z poškodovanim. Kupim komplet novi bat in cilinder, nov bat ali rabljen OK bat ter mu menjam obročke. Kaj predlagate?
Kar se tiče glave bi rad imel obe nemški ker itak mehiška pušča pri ventilih. Ko spucam originalno bom še sporočil številke ki so na njej.
Kar pa zadeva ojnico je brez lufta in vredu.
lp
Medtem so ostali bati brez lufta pri obročkih, niso prežgani pa tudi nikjer poškodovani. Isto cilindri. Nameravam menjat obročke na vseh nevem pa kaj naj naredim z poškodovanim. Kupim komplet novi bat in cilinder, nov bat ali rabljen OK bat ter mu menjam obročke. Kaj predlagate?
Kar se tiče glave bi rad imel obe nemški ker itak mehiška pušča pri ventilih. Ko spucam originalno bom še sporočil številke ki so na njej.
Kar pa zadeva ojnico je brez lufta in vredu.
lp
-
- Ornk hroščar, k skoz tle visi
- Prispevkov: 372
- Pridružen: Ponedeljek 7.11.2005 18:29:23
- Kraj: Ljubljana
Bate in cilindre menjaš vse! Druge opcije sploh nimaš če želiš dobro naredit. To da se menja samo obročke pri hrošču ne pride v poštev, ker so cilindri sigurno nagreti.Pa tudi komplet novih sploh ni tolk drag cca 280eu pa imaš potem res mir. Karkoli drugega boš delal ti bo kasneje žal.
In pa obvezno Nemška tesnila, ne kakih mehiških. Glavo pa lahko dobiš tudi pri mas, kot tudi zgoraj naštete dele.
In pa obveščam vse ,da so od sedaj Hoffnamovi in CSP deli pri nas z našim originalnim računom , po enakih cenah kot na netu.
In pa obvezno Nemška tesnila, ne kakih mehiških. Glavo pa lahko dobiš tudi pri mas, kot tudi zgoraj naštete dele.
In pa obveščam vse ,da so od sedaj Hoffnamovi in CSP deli pri nas z našim originalnim računom , po enakih cenah kot na netu.
Prišel sem do ene težave. Avto je celi narazn edina stvar ki mi pa dela probleme je električna napeljava. Snel sem jo iz armaturke tak da nisem nič odklopil ker gre vse skupaj v paketu k električarju ki mi bo nanovo naredo napeljavo. Problem pa je v tem ker je tisti "tunel" po katerem tečejo kabli od notranjosti pod levim zadnjim oknom v prostor od motorja zalit z purpeno. Probal sem kable vun potegnit v kabino ampak mi ni uspelo niti za milimeter. Kaj je tu kaka posebna finta kak kable ven spravit ker nimam več neke pametne ideje. Enega po enega pa tud ne gre ker se začnejo trgat oziroma lupit.
lp
lp