Lepo pozdravljeni
�e nekaj časa spremljam tale forum, pa imam preveč vpra�anj
Sem nov na tem forumu in se opravičujem, če sem temo postavil v napačno rubriko.
Sedaj pa k zadevi. Doma imam hro�ča letnik 72 (se mi zdi, prometna se je zalo�ila, ampak je ).
Avto se je vozil do leta 94 (ob nedeljah), potem pa je dedek umrl. Po tem letu, pa do danes avto stoji pri miru. Od takrat ga ni nihče vozil, pri�igal in podobno. Iz avta je bil odstanjen samo akumulator.
Avto je bi, dokler se je vozil, zelo čuvan. Nikoli zaleten in podobno. Dedek je v gara�o polo�il �e celo 2 dolge deske, da se gume ne bi prehladile in podobno
Nazadnje ko sem bil v gara�i, na avtu (vsaj od zunaj) ni bilo videti rje, vpra�anje, pa kaj je v notranjosti in na podvozju, ampak mislim da je veliko ne bi smelo biti.
Sedaj pa vpra�anje. Kaj vse bi bilo potrebno, da se avto postavi v voznem in varnem stanju nazaj na cesto, z ustreznim certifikatom? Kolik�ne stro�ke lahko pričakujem (vsaj okvirno) do samega zagona ma�ine (verjetno jo je treba razdret in očistit vse?), ter katere stro�ke poleg tega �e? KAteremu mehaniku naj zaupam to delo, če je potrebno vse razdirati? Dobro, gume, akumulator, olja in podobno, za to vem. Kaj �e?
Avto bi rad postavil na cesto do spomladi, saj bi ga imel le za izlete in nedeljske vo�nje, za vsakodnevno cijazanje v slu�bo / fax imam drug avto
Za kakr�no koli informacijo, se �e v naprej zahvaljujem
LP Kully
Hro±ček stal 12 let - kaj sedaj?
Moderator: uredniki
Kar se ma�ine tiče preglej nivo olja če je uredu priklopi akomulator in nalij nov bencin najbolj� če onga ven spusti� in avto bi moral po parih poskusih u�gat če so svečke in platine vredu. Potem pa seveda servis ko ma�ina u�ge. Nato preveri zavore in gibljive dele podvozja ostalo je pa po tvojem okusu kaj bo� storil. Če hoče� tak avto spravit čez tehnični in zna� kaj sam po�raufat mislim da ma� kakih 20 tisočakov dost če so zavore in podvozje vredu!
Ni ga čez starga nemca!(motor al pa auto)
-
- Ornk hroščar, k skoz tle visi
- Prispevkov: 372
- Pridružen: Ponedeljek 7.11.2005 18:29:23
- Kraj: Ljubljana
najprej menjaj olje, potem z roko vrti motor da vidi� če lepo nardi poln obrat, obvezno nov bencin in pa akku.. kar se tiče gum so fuč, zavore pa je treba podret pregledat in predihat cilindrčke, mogoče nove obloge(priporočljivo), podrejat bobne da bojo opolnoma okrogli(s časom se zvijajo) potem pa končniki pa volanski mehanizmi pa olje v zavorah in menjalniku, ...
Če �eli� ti vse to opravimo pri nas lahko tudi pridemo po avto , opravimo tehnični pregled in avto dostavimo nazaj ko je zrihtan.
�t: 041 241 633
Če �eli� ti vse to opravimo pri nas lahko tudi pridemo po avto , opravimo tehnični pregled in avto dostavimo nazaj ko je zrihtan.
�t: 041 241 633