Mi lahko kdo pove, kaj vse je potrebno storiti pri zamenjavi diname z alternaterjem? Jasno, da premontirati, odstraniti "regler"...
Torej, kako povezati priključne vodnike:?:
Ne bi rad preveč experimentiral, ker "štrom" je k...
Dinamo -alternator
Moderator: uredniki
- FiLe
- Ornk hroščar, k skoz tle visi
- Prispevkov: 375
- Pridružen: Ponedeljek 11.7.2005 10:46:48
- Kraj: POLŠNIK
Dinamo -alternator
KAKO MALO JE POTREBNO, DA JE ČLOVEK SREČEN!
- Skrjanc jr.
- Ornk hroščar, k skoz tle visi
- Prispevkov: 379
- Pridružen: Četrtek 10.2.2005 11:24:25
- Kraj: ®irovnica
- FiLe
- Ornk hroščar, k skoz tle visi
- Prispevkov: 375
- Pridružen: Ponedeljek 11.7.2005 10:46:48
- Kraj: POLŠNIK
Vem, da je najbolj enostavno avto peljat k mehankarju, vendar to ni to...
Ker včasih kapiram "malo ksno" bom opisal situacijo:
- Dinamo ima tri priključke ; rdeč +, zraven še en vodnik (mogoče -), ter vodnik, kateri je privijačen na ohišje statorja diname.
- Alternator ima pet priključnih vodnikov; rdeč (B+), en vodnik stator alternatorja, ter trije priključki na ščetkah alternatorja (+,-, pa ne vem kaj še).
Kam naj priključim vseh pet vodnikov? Kaj z vodniki, kateri so priključeni na "regler"?
Hvala za odgovore.
Ker včasih kapiram "malo ksno" bom opisal situacijo:
- Dinamo ima tri priključke ; rdeč +, zraven še en vodnik (mogoče -), ter vodnik, kateri je privijačen na ohišje statorja diname.
- Alternator ima pet priključnih vodnikov; rdeč (B+), en vodnik stator alternatorja, ter trije priključki na ščetkah alternatorja (+,-, pa ne vem kaj še).
Kam naj priključim vseh pet vodnikov? Kaj z vodniki, kateri so priključeni na "regler"?
Hvala za odgovore.
KAKO MALO JE POTREBNO, DA JE ČLOVEK SREČEN!
-
- Hroščar oldtimer
- Prispevkov: 1293
- Pridružen: Petek 25.2.2005 20:09:11
- Kraj: Črnomelj- Izlake
- CONTACT:
Takole tukaj imaš razpored žic na reglerju dinama
Tukaj pa imaš razpored žic na alternatorju tisti konektor na konc žic je pod sedežem avta.
Na reg.dinama imaš pin 61 ta ti gre na tisto žico na konektorju ki piše na števec mislim da je modra. B + ti gre na alternator zraven konektorja pri alternatorju pod šrauf M5 saj piše zraven B+
Malo preštudiraj pa prekabliraj pa mora delat, samo nemoj da kaj zapališ.
Ker se zdej bolj ukvarjam z študijem kot z šraufanjem sm ti tole naredil za relaksakcijo.
Tukaj pa imaš razpored žic na alternatorju tisti konektor na konc žic je pod sedežem avta.
Na reg.dinama imaš pin 61 ta ti gre na tisto žico na konektorju ki piše na števec mislim da je modra. B + ti gre na alternator zraven konektorja pri alternatorju pod šrauf M5 saj piše zraven B+
Malo preštudiraj pa prekabliraj pa mora delat, samo nemoj da kaj zapališ.
Ker se zdej bolj ukvarjam z študijem kot z šraufanjem sm ti tole naredil za relaksakcijo.
Predsednik VW T3 Kluba Slovenija
http://www.vwT3klub.com
Komisar za starodobna vozila pri SVAMZ
Član:
VW Klub Dolenjske in Bele krajine
http://www.vwT3klub.com
Komisar za starodobna vozila pri SVAMZ
Član:
VW Klub Dolenjske in Bele krajine
-
- Hroščar oldtimer
- Prispevkov: 1293
- Pridružen: Petek 25.2.2005 20:09:11
- Kraj: Črnomelj- Izlake
- CONTACT:
Predsednik VW T3 Kluba Slovenija
http://www.vwT3klub.com
Komisar za starodobna vozila pri SVAMZ
Član:
VW Klub Dolenjske in Bele krajine
http://www.vwT3klub.com
Komisar za starodobna vozila pri SVAMZ
Član:
VW Klub Dolenjske in Bele krajine
-
- Hroščar oldtimer
- Prispevkov: 1293
- Pridružen: Petek 25.2.2005 20:09:11
- Kraj: Črnomelj- Izlake
- CONTACT:
Predsednik VW T3 Kluba Slovenija
http://www.vwT3klub.com
Komisar za starodobna vozila pri SVAMZ
Član:
VW Klub Dolenjske in Bele krajine
http://www.vwT3klub.com
Komisar za starodobna vozila pri SVAMZ
Član:
VW Klub Dolenjske in Bele krajine