Stran 2 od 2
Objavljeno: Sreda 25.5.2011 17:34:53
Napisal/-a Anton aus
Speedy napisal/-a:Ne rabiš drugega kot, 25 - 30A rele in nekaj žice.
Vse skupaj pa narediš zadaj pod sedežem ko je kabel do štarterja spojen preko sponke.
Točno tko.
Objavljeno: Četrtek 2.6.2011 19:41:37
Napisal/-a Tine
Izgotovljeno
in inštalirano
Zaenkrat deluje tako kot je treba, nisem pa še imel priložnosti se peljat daljše ture, da vidim če je pomagalo moji težavi. Upam da!
Re: zaganjač-problemi
Objavljeno: Sreda 16.7.2014 0:21:20
Napisal/-a mavs
ZDravo,
slučajno naletel na tole temo, ker imam rahle težave z zaganjačem.. in sicer kar naekrat avto več ne vžge na ključ, kljub novemu akumumulatorju (zaganjač se "težko" vrti ipd)..
V vsakem primeru bom dal obnovit kompleten štarter, imam pa na "sumu" tudi ključavnico, ki mi je sumljiva.. in sedaj gledam to "rele" vezavo:
http://www.glenn-ring.com/tech/relay_starter.htm
Torej, če poenostavim, vežem rele med kontatom, ki pride iz ključavnice, na avtomat štarterja oz če gledamo po skici oz na releju:
85 kontatk iz ključavnice
86 kontat na maso,
87 kontakt na avtomat štarterja
30 stalni +
Je mel kdo že podobne težave?
Hvala in lp
Re: zaganjač-problemi
Objavljeno: Sreda 16.7.2014 15:47:47
Napisal/-a mitjag
Jaz sem imel isti problem. Odkar sem vezal rele vžiga brez problemov s starim akumulatorjem.
Re: zaganjač-problemi
Objavljeno: Sobota 19.7.2014 0:03:45
Napisal/-a mavs
rešeno.. obovljen zaganjaš + tipka za vžig..
lp