Dellorto 40 in črne svečke
Moderator: uredniki
- bostjanr71
- Hroščarski pripravnik
- Prispevkov: 93
- Pridružen: Petek 6.6.2008 12:29:51
- Kraj: Kamnik
Dellorto 40 in črne svečke
Mašina je malce predelan 1.6 motor (na 1.7) z sredinskim enim dvojnim Dellorto 40.
Lani smo z Aljaževo pomočjo sklestili porabo naše pikapoke iz skoraj 20 na okoli 12 litrov, tako, da je bila povrtana (150+) glavna diza zamenjana z 135 (še enkrat hvala, Aljaž, za učno uro! ). Za letos pa nam je ostala še manjša težava, da bencin motor v prostem teku po moje preveč "zaliva". Ko sem pogledal svečke po daljši turi po avtocesti in kakih 30 minut počasne vožnje (do kampa), so bile čisto črne in sajaste, ko pa sem jih malo poščetkal, so bile spodaj lepo sive.
Opazil sem tudi, da če pustim motor nekaj časa v prostem teku, potem začne počasi vedno bolj nemirno tečt in prvič, ko pritisnem na gas, tudi malo pokašlja, sploh vroč hoče včasih kar crknit, tako da ga moram malce zavrtet, preden spet normalno steče.
Motorju se nič ne pozna tudi, če oba vijaka za prosti tek zategnem do konca ali pa če jih odprem za 2 do tri obrata (zdaj sta odprta samo en in pol obrata).
Diza za prosti tek je sedaj 52, za zrak (to naj itak ne bi vplivalo) pa 180, kar ni hudo veliko če upoštevamo, da je fergazer na sredini in je do valjev še pa še daleč
Preden doktoriram okoli tega, menite da bo dovolj samo malo zmanjšati štandgas dizo ali pa je morda vzrok kje drugje, morda kak luft pri ročici za zaug (ki je, mimogrede, preverjeno potisnjena do konca - torej zaug ni "vključen") ali pa kje drugje v fergazerju? Koliko pa so recimo dize pri katerem od vas, ki ima tudi dellorto?
...tole vprašanje je bolj zame, ker me stvar zanima, pa bi rad vedel če razmišljam v pravi smeri...
Lep pozdrav vsem!
Lani smo z Aljaževo pomočjo sklestili porabo naše pikapoke iz skoraj 20 na okoli 12 litrov, tako, da je bila povrtana (150+) glavna diza zamenjana z 135 (še enkrat hvala, Aljaž, za učno uro! ). Za letos pa nam je ostala še manjša težava, da bencin motor v prostem teku po moje preveč "zaliva". Ko sem pogledal svečke po daljši turi po avtocesti in kakih 30 minut počasne vožnje (do kampa), so bile čisto črne in sajaste, ko pa sem jih malo poščetkal, so bile spodaj lepo sive.
Opazil sem tudi, da če pustim motor nekaj časa v prostem teku, potem začne počasi vedno bolj nemirno tečt in prvič, ko pritisnem na gas, tudi malo pokašlja, sploh vroč hoče včasih kar crknit, tako da ga moram malce zavrtet, preden spet normalno steče.
Motorju se nič ne pozna tudi, če oba vijaka za prosti tek zategnem do konca ali pa če jih odprem za 2 do tri obrata (zdaj sta odprta samo en in pol obrata).
Diza za prosti tek je sedaj 52, za zrak (to naj itak ne bi vplivalo) pa 180, kar ni hudo veliko če upoštevamo, da je fergazer na sredini in je do valjev še pa še daleč
Preden doktoriram okoli tega, menite da bo dovolj samo malo zmanjšati štandgas dizo ali pa je morda vzrok kje drugje, morda kak luft pri ročici za zaug (ki je, mimogrede, preverjeno potisnjena do konca - torej zaug ni "vključen") ali pa kje drugje v fergazerju? Koliko pa so recimo dize pri katerem od vas, ki ima tudi dellorto?
...tole vprašanje je bolj zame, ker me stvar zanima, pa bi rad vedel če razmišljam v pravi smeri...
Lep pozdrav vsem!
KOMBIT CHAPTER
Bodimo realni, zahtevajmo nemogoče!
Ernesto Che Guevara
Bodimo realni, zahtevajmo nemogoče!
Ernesto Che Guevara
- bostjanr71
- Hroščarski pripravnik
- Prispevkov: 93
- Pridružen: Petek 6.6.2008 12:29:51
- Kraj: Kamnik
Hvala, Hrvoje!Hrvoje-ZD napisal/-a:Probaj dobro očistit karburator.
Da li ti radi "predgrijavanje grane"?!
To je jako,jako bitno kod "single carb" set up-a...
Samo vprašanje, tale tabela je za Weberje, imam prav? So cifre iste za Dellorto DRLA 40?
Predgretja kanalov od karburatorja do glav motoja žal nimam nobenega, tako da sem v hladnih dneh lahko opazoval tudi led na ceveh... kaj hočemo... Ampak zaradi tega bi lahko bile svečke kvečjemu manj črne, ker bi manj bencina prišlo do valjev, ne res?
KOMBIT CHAPTER
Bodimo realni, zahtevajmo nemogoče!
Ernesto Che Guevara
Bodimo realni, zahtevajmo nemogoče!
Ernesto Che Guevara
- Hrvoje-ZD
- VW BK Dalmacija
- Prispevkov: 270
- Pridružen: Sobota 24.12.2005 19:03:12
- Kraj: In the sunset on the beach...Zadar/Croatia
Trebale bi dizne biti jako slične ako ne i potpuno iste za Weber i Dellorto.
To što nemaš predgrijavanje grane i je velik problem.
Naime ako grana nije topla dolazi do stvaranja kapljica benzina(kao kiša) unutar grane umjesto da se benzin raspršuje(stvara fina maglica) i to može uzrokovat crne svječice jer benzin ne sagorijeva kako treba.
Da bi ti motor tada kako-tako radio moraš dodavati gas,a onda konstantno ušpricavaš benzin kojeg imaš puno i ne može lijepo sagorjet jer je u kapljicama ,a ne u maglici...
Vjerojatno ce ti auto puno bolje raditi kad zatopli vrijeme.
Probaj kao "prvu pomoč" dovesti vruč zrak sa auspuha do samog filtera zraka...
Mislim da je u tome problem...
Možda netko zna bolje...
To što nemaš predgrijavanje grane i je velik problem.
Naime ako grana nije topla dolazi do stvaranja kapljica benzina(kao kiša) unutar grane umjesto da se benzin raspršuje(stvara fina maglica) i to može uzrokovat crne svječice jer benzin ne sagorijeva kako treba.
Da bi ti motor tada kako-tako radio moraš dodavati gas,a onda konstantno ušpricavaš benzin kojeg imaš puno i ne može lijepo sagorjet jer je u kapljicama ,a ne u maglici...
Vjerojatno ce ti auto puno bolje raditi kad zatopli vrijeme.
Probaj kao "prvu pomoč" dovesti vruč zrak sa auspuha do samog filtera zraka...
Mislim da je u tome problem...
Možda netko zna bolje...
KOMBIT CHAPTER
1978 T2 "Bajadera"
1978 T2 "Bajadera"
Mi je žal ampak vse nastavitve so zgrešene.
Če je mogoče odpri carburator in napiši kakšne imaš
notri venturije. Iz tega podatka lahko potem najdemo pravo nastavitev za tvoj motor. 180 zračne dize, ne bo šlo, razen če je vgrajen 25 ali 26mm
venturi. 52 idle jet povečaj na 60 in acc pump jet (špric dize) pa na 40.
Za zračno in glavno dizo pa nujno velikost venturija.
VESO
Če je mogoče odpri carburator in napiši kakšne imaš
notri venturije. Iz tega podatka lahko potem najdemo pravo nastavitev za tvoj motor. 180 zračne dize, ne bo šlo, razen če je vgrajen 25 ali 26mm
venturi. 52 idle jet povečaj na 60 in acc pump jet (špric dize) pa na 40.
Za zračno in glavno dizo pa nujno velikost venturija.
VESO
Turbo luknja je čas, ko sotekmovalec misli, da je zmagal!!!!!!!!!
B.S.T. racing
b.s.t.racing@gmail.com
040 212 946
B.S.T. racing
b.s.t.racing@gmail.com
040 212 946
- bostjanr71
- Hroščarski pripravnik
- Prispevkov: 93
- Pridružen: Petek 6.6.2008 12:29:51
- Kraj: Kamnik
Pozdravljeni,
hvala vsem za informacije in pomoč. Govoril sem z "avtorjem" moje mašince, ki je namontiral gor tudi dellorto in par stvari je postalo jasnejših (prejšnjemu lastniku se je hudo hudo mudilo in ga potem ni bilo več nazaj...).
Po praznikih bom pogledal, kaj za en venturi je notri, če bom le uspel glavo spravit noter ali pa s kakim ženskim ogledalcem , pa se bomo lahko naprej pogovarjali. Bo pa zelo verjetno potrebno dati fergazer obnoviti, to bi pojasnilo tudi, zakaj lahko vrtim tisti gumb za prosti tek naokoli, pa motor niti ne trzne, pa zapacane svečke, morda rešimo tudi tole precejšnje gretje motorja kljub dodatnemu hladilniku... :-)
Vesele praznike!
hvala vsem za informacije in pomoč. Govoril sem z "avtorjem" moje mašince, ki je namontiral gor tudi dellorto in par stvari je postalo jasnejših (prejšnjemu lastniku se je hudo hudo mudilo in ga potem ni bilo več nazaj...).
Po praznikih bom pogledal, kaj za en venturi je notri, če bom le uspel glavo spravit noter ali pa s kakim ženskim ogledalcem , pa se bomo lahko naprej pogovarjali. Bo pa zelo verjetno potrebno dati fergazer obnoviti, to bi pojasnilo tudi, zakaj lahko vrtim tisti gumb za prosti tek naokoli, pa motor niti ne trzne, pa zapacane svečke, morda rešimo tudi tole precejšnje gretje motorja kljub dodatnemu hladilniku... :-)
Vesele praznike!
KOMBIT CHAPTER
Bodimo realni, zahtevajmo nemogoče!
Ernesto Che Guevara
Bodimo realni, zahtevajmo nemogoče!
Ernesto Che Guevara
- bostjanr71
- Hroščarski pripravnik
- Prispevkov: 93
- Pridružen: Petek 6.6.2008 12:29:51
- Kraj: Kamnik
-
- Hroščar oldtimer
- Prispevkov: 1293
- Pridružen: Petek 25.2.2005 20:09:11
- Kraj: Črnomelj- Izlake
- CONTACT:
Jaz se že od leta 2006 vozim s temi nastavitvami:
Main jet 150
pump jet 50
idle jet 52
air cor. 180
venturi 30
emulsions 9164.1
Kaj več tukaj
http://www.vwklub.com/forum/viewtopic.php?t=13
Main jet 150
pump jet 50
idle jet 52
air cor. 180
venturi 30
emulsions 9164.1
Kaj več tukaj
http://www.vwklub.com/forum/viewtopic.php?t=13
Predsednik VW T3 Kluba Slovenija
http://www.vwT3klub.com
Komisar za starodobna vozila pri SVAMZ
Član:
VW Klub Dolenjske in Bele krajine
http://www.vwT3klub.com
Komisar za starodobna vozila pri SVAMZ
Član:
VW Klub Dolenjske in Bele krajine
- marcel_mastnak
- Ornk hroščar
- Prispevkov: 248
- Pridružen: Sobota 20.1.2007 17:54:01
- Kraj: Celje
OK vse lepo in prav.
Anton- preletel sem temo tvojega carb.
Ali si rešil icing problem?
Pa tisto z cukanjem?
Jaz bi na tvojem mestu poskusil z 170 ali 165
zračno dizo in 60 idle jet. Pri sredinskem carb
je stvar v tem da večji je venturi, manjša mora biti
zračna diza. Lahko prideš do situacije kjer je zračna diza
manjša od glavne. 180 zračna je za 26mm venturi.
Mogoče sem res preteral z 25 venturijem vendar
26 vsekakor obstaja.
Mogoče boš lahko potem tudi znižal glavno dizo
in dobil še nekaj moči na vrhu. Ali si kdaj
gledal z lambdo kaj dela motor? oz kakšne so
svečke. Kakšna fotka??
VESO
Anton- preletel sem temo tvojega carb.
Ali si rešil icing problem?
Pa tisto z cukanjem?
Jaz bi na tvojem mestu poskusil z 170 ali 165
zračno dizo in 60 idle jet. Pri sredinskem carb
je stvar v tem da večji je venturi, manjša mora biti
zračna diza. Lahko prideš do situacije kjer je zračna diza
manjša od glavne. 180 zračna je za 26mm venturi.
Mogoče sem res preteral z 25 venturijem vendar
26 vsekakor obstaja.
Mogoče boš lahko potem tudi znižal glavno dizo
in dobil še nekaj moči na vrhu. Ali si kdaj
gledal z lambdo kaj dela motor? oz kakšne so
svečke. Kakšna fotka??
VESO
Turbo luknja je čas, ko sotekmovalec misli, da je zmagal!!!!!!!!!
B.S.T. racing
b.s.t.racing@gmail.com
040 212 946
B.S.T. racing
b.s.t.racing@gmail.com
040 212 946
Venturi 34mm ali Venturi 36mm
Main jet 140 150
Air jet 180 180
Idle 60 60
Acc pump 40 40
Z večjim venturijem bo seveda motor spodaj manj
odziven, vendar pa bo pridobil na visokih obratih.
Imamo zdej 2.4 motor na 40 dellorto z 34
venturijam pa zadeva lepo igra. Mogoče bi bilo
boljše z 45 dellorto vendar pa jih je težko dobiti.
VESO
Main jet 140 150
Air jet 180 180
Idle 60 60
Acc pump 40 40
Z večjim venturijem bo seveda motor spodaj manj
odziven, vendar pa bo pridobil na visokih obratih.
Imamo zdej 2.4 motor na 40 dellorto z 34
venturijam pa zadeva lepo igra. Mogoče bi bilo
boljše z 45 dellorto vendar pa jih je težko dobiti.
VESO
Turbo luknja je čas, ko sotekmovalec misli, da je zmagal!!!!!!!!!
B.S.T. racing
b.s.t.racing@gmail.com
040 212 946
B.S.T. racing
b.s.t.racing@gmail.com
040 212 946
-
- Hroščar oldtimer
- Prispevkov: 1293
- Pridružen: Petek 25.2.2005 20:09:11
- Kraj: Črnomelj- Izlake
- CONTACT:
Ja se strinjam s tabo, icing pa cukanje se je rešilo z izpuhom, kaj se pa tiče diz jih nisem naročeval posebej kaj sem imel na lagerju to sem kombiniral, če je bila premajhna sem navrtal prevelike pa nisem menjal z manjšimi, bom pa sedaj gledal če kje dobim manjše zračne dize. Kako je z idle dizami so one v funkciji tam do 2000 obratov ali...B.S.T. napisal/-a:OK vse lepo in prav.
Anton- preletel sem temo tvojega carb.
Ali si rešil icing problem?
Pa tisto z cukanjem?
Jaz bi na tvojem mestu poskusil z 170 ali 165
zračno dizo in 60 idle jet. Pri sredinskem carb
je stvar v tem da večji je venturi, manjša mora biti
zračna diza. Lahko prideš do situacije kjer je zračna diza
manjša od glavne. 180 zračna je za 26mm venturi.
Mogoče sem res preteral z 25 venturijem vendar
26 vsekakor obstaja.
Mogoče boš lahko potem tudi znižal glavno dizo
in dobil še nekaj moči na vrhu. Ali si kdaj
gledal z lambdo kaj dela motor? oz kakšne so
svečke. Kakšna fotka??
VESO
Lepo, da si Jožku odgovoril, ker to tudi mene še čaka, imam 2 webra 40 Idf na typ 4 motorju na stojalo mi je lepo laufal bom videl kako bo, ko bo na cesti po obremenitvijo.
Predsednik VW T3 Kluba Slovenija
http://www.vwT3klub.com
Komisar za starodobna vozila pri SVAMZ
Član:
VW Klub Dolenjske in Bele krajine
http://www.vwT3klub.com
Komisar za starodobna vozila pri SVAMZ
Član:
VW Klub Dolenjske in Bele krajine