TYPE3 RS
Moderator: uredniki
Premer cevi je 38mm zunej in 35mm znotrej.
Od turbine naprej pa bo šla 60mm cev.
Glave bodo 044 ali o43 z 40×35.5 ventili.
So še potrebne obdelave. Maš čist prov,
turbina bo pihala skozi dva DELLORTO 45mm
fergazarja. Sta predihtana in pripravljena za
turbo blowtrough.
Od turbine naprej pa bo šla 60mm cev.
Glave bodo 044 ali o43 z 40×35.5 ventili.
So še potrebne obdelave. Maš čist prov,
turbina bo pihala skozi dva DELLORTO 45mm
fergazarja. Sta predihtana in pripravljena za
turbo blowtrough.
Turbo luknja je čas, ko sotekmovalec misli, da je zmagal!!!!!!!!!
B.S.T. racing
b.s.t.racing@gmail.com
040 212 946
B.S.T. racing
b.s.t.racing@gmail.com
040 212 946
To je pa en zelo uporaben podatek. Iz tvojih ust
v sej vemo čigava ušesa. Zakaj bi vrtel motor
če ga ni treba, zakaj bi obremenjeval dele če ni treba.
Rad bi naredil street motor z veliko navora čim
nižje v obratih. WRC avti so narejeni po tem principu,
pa fejst butajo. Kot sem prej omenil- dirkamo drugje,
tu pa upam na vzdržljiv motor z 200 konji, tam kjer
jih potrebujem.
v sej vemo čigava ušesa. Zakaj bi vrtel motor
če ga ni treba, zakaj bi obremenjeval dele če ni treba.
Rad bi naredil street motor z veliko navora čim
nižje v obratih. WRC avti so narejeni po tem principu,
pa fejst butajo. Kot sem prej omenil- dirkamo drugje,
tu pa upam na vzdržljiv motor z 200 konji, tam kjer
jih potrebujem.
Turbo luknja je čas, ko sotekmovalec misli, da je zmagal!!!!!!!!!
B.S.T. racing
b.s.t.racing@gmail.com
040 212 946
B.S.T. racing
b.s.t.racing@gmail.com
040 212 946
-
- Ornk hroščar, k skoz tle visi
- Prispevkov: 372
- Pridružen: Ponedeljek 7.11.2005 18:29:23
- Kraj: Ljubljana
35mm za tak motor kot ga hoče je dovolj in turbina naj bo raj mal premejhna kot ne. Zato da bo prej dosegel tlak.
B.S.T. , bom poiskal še izpise iz dinota, od mojga 2.3T
mam pa 37mm iz glav in je bil poln tlak pri 2200rpm in največji navor pri mal čez 3200 in ga je držal skor celga do 5000 pol je pa začel padat , ampk pri 5700 je blo pa konc veselja,. Si ga lohk vrtel naprej sam brez pomena.
Konji pa najprej 175 in 250Nm navora pri 0,7 bara pol pa 238KM in okol 320 Nm navora pr 1bar. Je pa problem z fergijem in je Senica povedal da pričakuje letos ko bo Efi in večje cevi , da se bo vrtel do 8000 (ker bom dragal), tam okol 330-350 KM in okol 450Nm navora.
Je pa res da je že zdej v četrti pod tlakom zgubljal stik z podlago, se reče kopal pri 140km/h. in pa tretja prstava z dolgim menjalnikom se je zvrtela do 170km/h.
B.S.T. , bom poiskal še izpise iz dinota, od mojga 2.3T
mam pa 37mm iz glav in je bil poln tlak pri 2200rpm in največji navor pri mal čez 3200 in ga je držal skor celga do 5000 pol je pa začel padat , ampk pri 5700 je blo pa konc veselja,. Si ga lohk vrtel naprej sam brez pomena.
Konji pa najprej 175 in 250Nm navora pri 0,7 bara pol pa 238KM in okol 320 Nm navora pr 1bar. Je pa problem z fergijem in je Senica povedal da pričakuje letos ko bo Efi in večje cevi , da se bo vrtel do 8000 (ker bom dragal), tam okol 330-350 KM in okol 450Nm navora.
Je pa res da je že zdej v četrti pod tlakom zgubljal stik z podlago, se reče kopal pri 140km/h. in pa tretja prstava z dolgim menjalnikom se je zvrtela do 170km/h.
Med prazniki je bilo malo več časa, pa mi je uspelo
skoraj dokončat tlačni sistem od turbine do
Dellortov. Še jutri naredim priključek za blow off
pa smo.
Na izpuhu je še trba dokončat lonec in izpušno cev za
wastegate. Če gre vse po planu bom marca že sestavil motor.
Vse mi je uspel po pokrov motorja zbasat!
Turbosmart blow off ventil
Se vidimo ko bo kej novega
Veso
skoraj dokončat tlačni sistem od turbine do
Dellortov. Še jutri naredim priključek za blow off
pa smo.
Na izpuhu je še trba dokončat lonec in izpušno cev za
wastegate. Če gre vse po planu bom marca že sestavil motor.
Vse mi je uspel po pokrov motorja zbasat!
Turbosmart blow off ventil
Se vidimo ko bo kej novega
Veso
Turbo luknja je čas, ko sotekmovalec misli, da je zmagal!!!!!!!!!
B.S.T. racing
b.s.t.racing@gmail.com
040 212 946
B.S.T. racing
b.s.t.racing@gmail.com
040 212 946
Ja CRC
Kakšna turbina pa bo za 8000 rpm. Jest mislim da ni težav z carburatorji.
Sej ne rečem, EFI je zanimiva in moderna stvar, samo?!.....
Se mi zdi da z carburatorji je pravi oldschool tuning, ki se za te
avte spodobi. So tudi mene šopal z raznimi MOTECI, Pecteli pa
te zadeve, ampak sem se odloču da bom raje pihal skozi Dellortote.
Za tistih 300 konjev mi je pa vseeno, ker za na cesto jih je še 200
preveč.
Želim ti uspešno sezono na drag racingu in upam da tudi
Kubi nazaj zloži raketo, tako bosta vsaj dva predstavinka VW
na drag racu. A bo avto za drag al samo street hrošč??
Zdej bi bil že čas da nekdo naredi ta pravo zadevo. Mogoče iz
cevi, pa samo karoserijo gor postavljeno????????.......
A SE KDO JAVI.
Mam že eno dosti dobro osnovo pripravljeno. Bom kakšno sliko
gor vrgu pa bomo vidl, če se kdo gre. Kubi ma tud ta
pravo karoserijo, bomo videl. Letošnja sezona je tako ali
tako izgubljena za kakšne resne zadeve.
LP
Veso
Kakšna turbina pa bo za 8000 rpm. Jest mislim da ni težav z carburatorji.
Sej ne rečem, EFI je zanimiva in moderna stvar, samo?!.....
Se mi zdi da z carburatorji je pravi oldschool tuning, ki se za te
avte spodobi. So tudi mene šopal z raznimi MOTECI, Pecteli pa
te zadeve, ampak sem se odloču da bom raje pihal skozi Dellortote.
Za tistih 300 konjev mi je pa vseeno, ker za na cesto jih je še 200
preveč.
Želim ti uspešno sezono na drag racingu in upam da tudi
Kubi nazaj zloži raketo, tako bosta vsaj dva predstavinka VW
na drag racu. A bo avto za drag al samo street hrošč??
Zdej bi bil že čas da nekdo naredi ta pravo zadevo. Mogoče iz
cevi, pa samo karoserijo gor postavljeno????????.......
A SE KDO JAVI.
Mam že eno dosti dobro osnovo pripravljeno. Bom kakšno sliko
gor vrgu pa bomo vidl, če se kdo gre. Kubi ma tud ta
pravo karoserijo, bomo videl. Letošnja sezona je tako ali
tako izgubljena za kakšne resne zadeve.
LP
Veso
Turbo luknja je čas, ko sotekmovalec misli, da je zmagal!!!!!!!!!
B.S.T. racing
b.s.t.racing@gmail.com
040 212 946
B.S.T. racing
b.s.t.racing@gmail.com
040 212 946
- Klemen Klemen
- Kokl (We deliver aicooled VW toys)
- Prispevkov: 3237
- Pridružen: Ponedeljek 7.2.2005 19:35:40
- Kraj: Šmartno pod Šmarno goro (otherway in the land of aircooled dreams and imagination)
- CONTACT:
Pač je zmankal kolenčkov, pa še 2 bi rabu.
Glede na to da ni 90 stopinj je blo lažje tako,
PA ŠE RAD VARIM, PA ŠE DOST ČASA MAM.
Glede na to da ni 90 stopinj je blo lažje tako,
PA ŠE RAD VARIM, PA ŠE DOST ČASA MAM.
Turbo luknja je čas, ko sotekmovalec misli, da je zmagal!!!!!!!!!
B.S.T. racing
b.s.t.racing@gmail.com
040 212 946
B.S.T. racing
b.s.t.racing@gmail.com
040 212 946
Evo Klemen Klemen, še ena za živce kravžlat.
Včasih so pač standardna kolena neuporabna,
pa se morš kakšno tako traparijo zmislt.
Downpipe od wastegate.
Včasih so pač standardna kolena neuporabna,
pa se morš kakšno tako traparijo zmislt.
Downpipe od wastegate.
Turbo luknja je čas, ko sotekmovalec misli, da je zmagal!!!!!!!!!
B.S.T. racing
b.s.t.racing@gmail.com
040 212 946
B.S.T. racing
b.s.t.racing@gmail.com
040 212 946
Kaj pa vem. Preveč inoxa mi leži po delavnici.
Poleg tega pa je bila pri blowoffu priložena inox
cev za privarit??
Bomo vidl kako bo šlo, mogoče bom pa
dal kakšen coating gor.
http://www.calicocoatings.com/industrie ... ve-racing/
Enkrat smo že izvajal z aluminijam pa se je vse skupaj
razletel.
Poleg tega pa je bila pri blowoffu priložena inox
cev za privarit??
Bomo vidl kako bo šlo, mogoče bom pa
dal kakšen coating gor.
http://www.calicocoatings.com/industrie ... ve-racing/
Enkrat smo že izvajal z aluminijam pa se je vse skupaj
razletel.
Turbo luknja je čas, ko sotekmovalec misli, da je zmagal!!!!!!!!!
B.S.T. racing
b.s.t.racing@gmail.com
040 212 946
B.S.T. racing
b.s.t.racing@gmail.com
040 212 946
-
- Ornk hroščar, k skoz tle visi
- Prispevkov: 372
- Pridružen: Ponedeljek 7.11.2005 18:29:23
- Kraj: Ljubljana
a to misliš ko je Kubiju odprl? Jaz mam vse narjen iz aluj pa vse štima. Ne vem kako bo z inoxom ker blazno zadržuje toploto in če ga boš prevlekel bo še slabše. Ti bi jo moral odvajat al pa intercooler. Tkole sem imel do sedaj ,
letos pa efi
Aja pa Bugster je bil samo za test letos bo nova žival oz. dve
letos pa efi
Aja pa Bugster je bil samo za test letos bo nova žival oz. dve
Ne vidim razloga da bi blo s coatingam še slabš.
Stvar je v tem da toplota od motorja ne pride v cev,
ven iz cevi itak ne more, pa tudi če je alu.
Zrak potuje skozi cevi tako hitro da ne verjamem,
da sploh zazna temperaturno razliko med
aluminijem in inox. Če bi jo potem verjetno nebi
nihče rabu intercoolerja, ampak bi enostavno
napeljal malo alu cevi pa bi blo.
Da vroč zrak odda svojo temp ga je treba zbasat
skozi IC, kjer vsak atomček odda malo temperature
V IC core in tako dobiš hladnejšo mešanico.
Ampak 80-90% vožnje po cesti se dogaja brez
tlaka v sistemu. Nimamo takih cest da bi ga lahko tišal
300kmh. V tem primeru pa ti malo toplega zraka ne škodi.
Glede na to da boš verjetno tudi v naslednjem postu vztrajal pri svojem
pa vrži oko na tale link pa mi povej. Pa fantje ne furajo
0.5-1 bara tko kot mi.
http://www.m-specmotorsports.com/TurboI ... ystems.htm
Pa bom samo to reku: REZULTATI G. STAGGS-A NA DRAG RACU
GOVORIJO SVOJE!?
Veliko je ljudi ki delajo različne stvari. Potem pride napredek.
Če bi vsi isto delal potem tega ni.
Kakor koli ostane tako kot je pa bomo videl.
VESO
Stvar je v tem da toplota od motorja ne pride v cev,
ven iz cevi itak ne more, pa tudi če je alu.
Zrak potuje skozi cevi tako hitro da ne verjamem,
da sploh zazna temperaturno razliko med
aluminijem in inox. Če bi jo potem verjetno nebi
nihče rabu intercoolerja, ampak bi enostavno
napeljal malo alu cevi pa bi blo.
Da vroč zrak odda svojo temp ga je treba zbasat
skozi IC, kjer vsak atomček odda malo temperature
V IC core in tako dobiš hladnejšo mešanico.
Ampak 80-90% vožnje po cesti se dogaja brez
tlaka v sistemu. Nimamo takih cest da bi ga lahko tišal
300kmh. V tem primeru pa ti malo toplega zraka ne škodi.
Glede na to da boš verjetno tudi v naslednjem postu vztrajal pri svojem
pa vrži oko na tale link pa mi povej. Pa fantje ne furajo
0.5-1 bara tko kot mi.
http://www.m-specmotorsports.com/TurboI ... ystems.htm
Pa bom samo to reku: REZULTATI G. STAGGS-A NA DRAG RACU
GOVORIJO SVOJE!?
Veliko je ljudi ki delajo različne stvari. Potem pride napredek.
Če bi vsi isto delal potem tega ni.
Kakor koli ostane tako kot je pa bomo videl.
VESO
Turbo luknja je čas, ko sotekmovalec misli, da je zmagal!!!!!!!!!
B.S.T. racing
b.s.t.racing@gmail.com
040 212 946
B.S.T. racing
b.s.t.racing@gmail.com
040 212 946