TYPE3 RS
Moderator: uredniki
-
- Ornk hroščar, k skoz tle visi
- Prispevkov: 372
- Pridružen: Ponedeljek 7.11.2005 18:29:23
- Kraj: Ljubljana
Ne pa sej se noben ne krega Veso, samo ti daješ za primer motorje ki laufajo po 10 sekund pod polnim gasom pol jih pa ugasnejo in mislim da je to neki druzga kot pa daily drive. In pa motor ki bo pod polnim tlakom pri 2000rpm bo tudi v prrometu skoz pod tlakom. Govorim ti iz izkušenj ki jih imam jaz. Cevi pa ne segreva motor ampak turbina in zrak, ki se ko se stiska segreva. no sej pa tud ni tak problem kasnej reševat , če oz. ko boš imeltežave z ohlajanjem motorja. A fergije boš sam štelal?
Ja pa sej to ti govorim, ni pomembno kakšni so rori
ampak kakšna je temp intake charga.
Če v prometu prestavim pri 2000 obratih
v 4 prestavo ne bo v motorju nobenega tlaka.
Če pa prestavim v četrto pri 4000 je pa stvar drugačna.
In to bi veljalo za vse prestave.
Dellortoti so že pripravljeni, ko bo avto vozen,
jih bom še zdizal po potrebi. Ja sam.
Drugače pa ta post ni tu zato da bi se s kom pričkal,
Ampak zato da drugi izvedo kaj se da modificirat
na VW.
Ti očitno drugače razmišljaš kot jaz.
Ko bo motor razneslo bomo razmišlal naprej,
do takrat pa je vse stvar testinga in še testinga.
Že prov če imaš tolk izkušen ampak vsak se
nauči sam, kdor pač dela sam. V nasprotnem primeru,
bi našel shop ki se s tem ukvarja in tam naročil motor ali
še raje kar cel avto. Ampak kvaliteta stane, in pri
nas al pa še mal naprej od nas te kvalitete ni oz
je waytoo precenjena.DOKAŽI DRUGAČE!!!!
IZGLEDA DA JE TOLE RATAL PREVEČ COMPETITIVE.
TOLE JE MOJ ZADNJI POST NA TEMO HLAJENJA
BOM RAJE SESTAVLJAL IN PAČ DAL ŠE KAKŠNO FOTKO
GOR.
Ja menjalnik bo ostal serijski. SREDNJE DOLG ORIGINAL
OD TYPE3.
ampak kakšna je temp intake charga.
Če v prometu prestavim pri 2000 obratih
v 4 prestavo ne bo v motorju nobenega tlaka.
Če pa prestavim v četrto pri 4000 je pa stvar drugačna.
In to bi veljalo za vse prestave.
Dellortoti so že pripravljeni, ko bo avto vozen,
jih bom še zdizal po potrebi. Ja sam.
Drugače pa ta post ni tu zato da bi se s kom pričkal,
Ampak zato da drugi izvedo kaj se da modificirat
na VW.
Ti očitno drugače razmišljaš kot jaz.
Ko bo motor razneslo bomo razmišlal naprej,
do takrat pa je vse stvar testinga in še testinga.
Že prov če imaš tolk izkušen ampak vsak se
nauči sam, kdor pač dela sam. V nasprotnem primeru,
bi našel shop ki se s tem ukvarja in tam naročil motor ali
še raje kar cel avto. Ampak kvaliteta stane, in pri
nas al pa še mal naprej od nas te kvalitete ni oz
je waytoo precenjena.DOKAŽI DRUGAČE!!!!
IZGLEDA DA JE TOLE RATAL PREVEČ COMPETITIVE.
TOLE JE MOJ ZADNJI POST NA TEMO HLAJENJA
BOM RAJE SESTAVLJAL IN PAČ DAL ŠE KAKŠNO FOTKO
GOR.
Ja menjalnik bo ostal serijski. SREDNJE DOLG ORIGINAL
OD TYPE3.
Turbo luknja je čas, ko sotekmovalec misli, da je zmagal!!!!!!!!!
B.S.T. racing
b.s.t.racing@gmail.com
040 212 946
B.S.T. racing
b.s.t.racing@gmail.com
040 212 946
-
- Ornk hroščar, k skoz tle visi
- Prispevkov: 372
- Pridružen: Ponedeljek 7.11.2005 18:29:23
- Kraj: Ljubljana
Veso najprej, ne piši z velikimi črkami, ker to pomeni da se dereš.
Potem pa , ni nič 'kompetitive' , forum je pač namenjen debatam na odprte teme in ena taka se je odprla. Sem pač hotel delit moje izkušnje z tabo in debatirat na temo , ker mi je blizu in me je zanimala. Pa očitno ne gre , ker se takoj počutiš ogroženga. Dec, brez potrebe.
Potem pa , ni nič 'kompetitive' , forum je pač namenjen debatam na odprte teme in ena taka se je odprla. Sem pač hotel delit moje izkušnje z tabo in debatirat na temo , ker mi je blizu in me je zanimala. Pa očitno ne gre , ker se takoj počutiš ogroženga. Dec, brez potrebe.
ha ha modeli zanimiva debata,jas podpiram tele različne
predelave. Moram pa rečt da sm pri nas že videl nekaj poskusov turbo
motorjev pa klub vsem opevanim izkušnjam še NISEM videl
da bi kateri breshibno in pa dalj časa funkcijoniral.
Veso upam in želim da podreš vse te poskuse in da ti bo
motor deloval dalj časa ter da ga bo moč v živo videdti in pa
seveda se kdaj zraven usesti. Ti kar pridno delaj in slikce limaj da bomo imel kje ideje krast. Srečno pri testiranjih.
predelave. Moram pa rečt da sm pri nas že videl nekaj poskusov turbo
motorjev pa klub vsem opevanim izkušnjam še NISEM videl
da bi kateri breshibno in pa dalj časa funkcijoniral.
Veso upam in želim da podreš vse te poskuse in da ti bo
motor deloval dalj časa ter da ga bo moč v živo videdti in pa
seveda se kdaj zraven usesti. Ti kar pridno delaj in slikce limaj da bomo imel kje ideje krast. Srečno pri testiranjih.
Nekaj časa se je našlo pa sem uspel dokončati izpuh.
Motor je že zunaj, sedaj pa me čaka optimiziranje delov
ter sestava motorja.
Ja bugoff se strinjam in upam da bo ves trud
poplačan ko bo vse funkcioniralo. Sovoznikov sedež
bo kdaj pa kdaj prost.
Še par slik izpuha in lonca.
Motor je že zunaj, sedaj pa me čaka optimiziranje delov
ter sestava motorja.
Ja bugoff se strinjam in upam da bo ves trud
poplačan ko bo vse funkcioniralo. Sovoznikov sedež
bo kdaj pa kdaj prost.
Še par slik izpuha in lonca.
Turbo luknja je čas, ko sotekmovalec misli, da je zmagal!!!!!!!!!
B.S.T. racing
b.s.t.racing@gmail.com
040 212 946
B.S.T. racing
b.s.t.racing@gmail.com
040 212 946
-
- Hroščar oldtimer
- Prispevkov: 1293
- Pridružen: Petek 25.2.2005 20:09:11
- Kraj: Črnomelj- Izlake
- CONTACT:
Si pa pravi majstr za krivine
Predsednik VW T3 Kluba Slovenija
http://www.vwT3klub.com
Komisar za starodobna vozila pri SVAMZ
Član:
VW Klub Dolenjske in Bele krajine
http://www.vwT3klub.com
Komisar za starodobna vozila pri SVAMZ
Član:
VW Klub Dolenjske in Bele krajine
Taka služba nebi bila slaba.
Turbo luknja je čas, ko sotekmovalec misli, da je zmagal!!!!!!!!!
B.S.T. racing
b.s.t.racing@gmail.com
040 212 946
B.S.T. racing
b.s.t.racing@gmail.com
040 212 946
Kmalu. Motorni deli so na strojni obdelavi,
ko jih dobim nazaj pa vržem gor
slike.
ko jih dobim nazaj pa vržem gor
slike.
Turbo luknja je čas, ko sotekmovalec misli, da je zmagal!!!!!!!!!
B.S.T. racing
b.s.t.racing@gmail.com
040 212 946
B.S.T. racing
b.s.t.racing@gmail.com
040 212 946
-
- Hroščar oldtimer
- Prispevkov: 1293
- Pridružen: Petek 25.2.2005 20:09:11
- Kraj: Črnomelj- Izlake
- CONTACT:
Predsednik VW T3 Kluba Slovenija
http://www.vwT3klub.com
Komisar za starodobna vozila pri SVAMZ
Član:
VW Klub Dolenjske in Bele krajine
http://www.vwT3klub.com
Komisar za starodobna vozila pri SVAMZ
Član:
VW Klub Dolenjske in Bele krajine