TYPE3 RS

Če imate probleme, napišite in vam bomo svetovali, če imate nasvete, jih povejte tudi drugim,.....

Moderator: uredniki

CRC
Ornk hroščar, k skoz tle visi
Prispevkov: 372
Pridružen: Ponedeljek 7.11.2005 18:29:23
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a CRC »

Ne pa sej se noben ne krega Veso, samo ti daješ za primer motorje ki laufajo po 10 sekund pod polnim gasom pol jih pa ugasnejo in mislim da je to neki druzga kot pa daily drive. In pa motor ki bo pod polnim tlakom pri 2000rpm bo tudi v prrometu skoz pod tlakom. Govorim ti iz izkušenj ki jih imam jaz. Cevi pa ne segreva motor ampak turbina in zrak, ki se ko se stiska segreva. no sej pa tud ni tak problem kasnej reševat , če oz. ko boš imeltežave z ohlajanjem motorja. A fergije boš sam štelal?
Uporabniški avatar
Tine
Hroščarski pripravnik
Prispevkov: 102
Pridružen: Četrtek 12.3.2009 12:06:46

Odgovor Napisal/-a Tine »

Kaj pa menjalnik, ostane serijski?
Chapter Štajerska.
B.S.T.
Hroščarski pripravnik
Prispevkov: 59
Pridružen: Četrtek 12.1.2006 18:47:13
Kraj: Secret spot

Odgovor Napisal/-a B.S.T. »

Ja pa sej to ti govorim, ni pomembno kakšni so rori
ampak kakšna je temp intake charga.
Če v prometu prestavim pri 2000 obratih
v 4 prestavo ne bo v motorju nobenega tlaka.
Če pa prestavim v četrto pri 4000 je pa stvar drugačna.
In to bi veljalo za vse prestave.
Dellortoti so že pripravljeni, ko bo avto vozen,
jih bom še zdizal po potrebi. Ja sam.
Drugače pa ta post ni tu zato da bi se s kom pričkal,
Ampak zato da drugi izvedo kaj se da modificirat
na VW.
Ti očitno drugače razmišljaš kot jaz.
Ko bo motor razneslo bomo razmišlal naprej,
do takrat pa je vse stvar testinga in še testinga.
Že prov če imaš tolk izkušen ampak vsak se
nauči sam, kdor pač dela sam. V nasprotnem primeru,
bi našel shop ki se s tem ukvarja in tam naročil motor ali
še raje kar cel avto. Ampak kvaliteta stane, in pri
nas al pa še mal naprej od nas te kvalitete ni oz
je waytoo precenjena.DOKAŽI DRUGAČE!!!!
IZGLEDA DA JE TOLE RATAL PREVEČ COMPETITIVE.
TOLE JE MOJ ZADNJI POST NA TEMO HLAJENJA
BOM RAJE SESTAVLJAL IN PAČ DAL ŠE KAKŠNO FOTKO
GOR.
Ja menjalnik bo ostal serijski. SREDNJE DOLG ORIGINAL
OD TYPE3.
Turbo luknja je čas, ko sotekmovalec misli, da je zmagal!!!!!!!!!
B.S.T. racing
b.s.t.racing@gmail.com
040 212 946
CRC
Ornk hroščar, k skoz tle visi
Prispevkov: 372
Pridružen: Ponedeljek 7.11.2005 18:29:23
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a CRC »

Veso najprej, ne piši z velikimi črkami, ker to pomeni da se dereš.
Potem pa , ni nič 'kompetitive' , forum je pač namenjen debatam na odprte teme in ena taka se je odprla. Sem pač hotel delit moje izkušnje z tabo in debatirat na temo , ker mi je blizu in me je zanimala. Pa očitno ne gre , ker se takoj počutiš ogroženga. Dec, brez potrebe.
bugoff
Hroščarski vajenc
Prispevkov: 49
Pridružen: Nedelja 30.4.2006 12:38:26

Odgovor Napisal/-a bugoff »

ha ha modeli zanimiva debata,jas podpiram tele različne
predelave. Moram pa rečt da sm pri nas že videl nekaj poskusov turbo
motorjev pa klub vsem opevanim izkušnjam še NISEM videl
da bi kateri breshibno in pa dalj časa funkcijoniral.
Veso upam in želim da podreš vse te poskuse in da ti bo
motor deloval dalj časa ter da ga bo moč v živo videdti in pa
seveda se kdaj zraven usesti. Ti kar pridno delaj in slikce limaj da bomo imel kje ideje krast. Srečno pri testiranjih.
B.S.T.
Hroščarski pripravnik
Prispevkov: 59
Pridružen: Četrtek 12.1.2006 18:47:13
Kraj: Secret spot

Odgovor Napisal/-a B.S.T. »

Nekaj časa se je našlo pa sem uspel dokončati izpuh.
Motor je že zunaj, sedaj pa me čaka optimiziranje delov
ter sestava motorja.
Ja bugoff se strinjam in upam da bo ves trud
poplačan ko bo vse funkcioniralo. Sovoznikov sedež
bo kdaj pa kdaj prost.

Še par slik izpuha in lonca.
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Turbo luknja je čas, ko sotekmovalec misli, da je zmagal!!!!!!!!!
B.S.T. racing
b.s.t.racing@gmail.com
040 212 946
Uporabniški avatar
Kubi
expert za navijanje
Prispevkov: 162
Pridružen: Ponedeljek 1.5.2006 16:27:49
Kraj: POŽARNICE

odgovor

Odgovor Napisal/-a Kubi »

Ja,kr zakomplicirana šprickangla!
kubi
Anton aus
Hroščar oldtimer
Prispevkov: 1293
Pridružen: Petek 25.2.2005 20:09:11
Kraj: Črnomelj- Izlake
CONTACT:

Odgovor Napisal/-a Anton aus »

Slika


Si pa pravi majstr za krivine :lol:
Predsednik VW T3 Kluba Slovenija
http://www.vwT3klub.com
Komisar za starodobna vozila pri SVAMZ
Član:
VW Klub Dolenjske in Bele krajine
Uporabniški avatar
roman
Hroščarski pripravnik
Prispevkov: 125
Pridružen: Sobota 16.9.2006 17:50:29
Kraj: Ptuj

Odgovor Napisal/-a roman »

Služba v švicarskp-francoskem CERN-u garantirana! :D
Samo en je: HROŠČ
B.S.T.
Hroščarski pripravnik
Prispevkov: 59
Pridružen: Četrtek 12.1.2006 18:47:13
Kraj: Secret spot

Odgovor Napisal/-a B.S.T. »

Taka služba nebi bila slaba.
Turbo luknja je čas, ko sotekmovalec misli, da je zmagal!!!!!!!!!
B.S.T. racing
b.s.t.racing@gmail.com
040 212 946
Uporabniški avatar
Tine
Hroščarski pripravnik
Prispevkov: 102
Pridružen: Četrtek 12.3.2009 12:06:46

Odgovor Napisal/-a Tine »

Novega kaj? ne_vem.gif
Chapter Štajerska.
B.S.T.
Hroščarski pripravnik
Prispevkov: 59
Pridružen: Četrtek 12.1.2006 18:47:13
Kraj: Secret spot

Odgovor Napisal/-a B.S.T. »

Kmalu. Motorni deli so na strojni obdelavi,
ko jih dobim nazaj pa vržem gor
slike.
Turbo luknja je čas, ko sotekmovalec misli, da je zmagal!!!!!!!!!
B.S.T. racing
b.s.t.racing@gmail.com
040 212 946
Uporabniški avatar
smrco
Ornk hroščar, k skoz tle visi
Prispevkov: 313
Pridružen: Petek 10.3.2006 13:12:04
Kraj: Vrhnika

Odgovor Napisal/-a smrco »

Veso eno vprašanje glede inoxa...katerega si uporabil...304 al 310? Meni vsak majster drugač reče...eni da nikakor 304 ker bo pokal, drugi pa da sploh ni problem, ker oni itak stalno uporabljajo 304 pa je dober...
PlayBoy & PlayBug!!!
Uporabniški avatar
Tine
Hroščarski pripravnik
Prispevkov: 102
Pridružen: Četrtek 12.3.2009 12:06:46

Odgovor Napisal/-a Tine »

Chapter Štajerska.
Anton aus
Hroščar oldtimer
Prispevkov: 1293
Pridružen: Petek 25.2.2005 20:09:11
Kraj: Črnomelj- Izlake
CONTACT:

Odgovor Napisal/-a Anton aus »

:eek:- :eek:- :eek:- :eek:-
Predsednik VW T3 Kluba Slovenija
http://www.vwT3klub.com
Komisar za starodobna vozila pri SVAMZ
Član:
VW Klub Dolenjske in Bele krajine
Oddaj odgovor