Objavljeno: Torek 19.1.2010 16:50:35
KAAJ? Zakaj s kakim razlogom?jura napisal/-a:Najprej odklopi AKUMULATOR!
Najstarejši in največji VW klub v Sloveniji
http://www.hroscklub.com/forum/
KAAJ? Zakaj s kakim razlogom?jura napisal/-a:Najprej odklopi AKUMULATOR!
Ker je od akumulatorja do štarterja ponavadi napeljan debel kabel, ki je vedno pod tokom in nima varovalke. Vsaj pri mojem T2 je tako, pa pri vseh avtih kar sem jih kdaj šraufal.CRC napisal/-a:KAAJ? Zakaj s kakim razlogom?jura napisal/-a:Najprej odklopi AKUMULATOR!
Skoraj, samo, da je moj črnAnton aus napisal/-a:Bravo Klemen sedaj pa je obrazložitev 100 posto. To je pa res zadnji stadij pred avansom
P.S.
Klemen ki si že sliko dal gor a tvoj menjalnik že dobiva takšnjo obliko.
Nisem ravno nevem kakšen serviser pa dam besedo rajši strokovnjakom in se ob tehničnih stvareh raje umaknem.roman napisal/-a:BRAVO Klemen. Samo to sem hotel. Bolj preprosto ne gre.
Odlična slika in navodila. Hvala.
P.S. Kaj si čakal tako dolgo s to ponazoritvijo?
Jura jaz sem govoril o signal kablu za starter, in ta je vedno 'mrtev' , razen kadar se vergla. In obvezno rabi tok za probat. Kar pa še vedno trdim da je treba naredit preden se snema starter. To je preverit če ni problem v dodatni tipki za start ki jo je Roman montiral in če je starter izpraven. Ne pa kar snemat starter. Se je že zgodilo da so bile tovrstne tipke prešvoh in so zapikale kadar se je verglal. Pravilno bi blo tako zadevo vezat čez 30A rele.jura napisal/-a:Ker je od akumulatorja do štarterja ponavadi napeljan debel kabel, ki je vedno pod tokom in nima varovalke. Vsaj pri mojem T2 je tako, pa pri vseh avtih kar sem jih kdaj šraufal.CRC napisal/-a:KAAJ? Zakaj s kakim razlogom?jura napisal/-a:Najprej odklopi AKUMULATOR!
Če se ti tisti kabel nasloni na maso lahko imaš pomoje kar lep ognjemet.
Pa še pred vsakim delom na vozilu bi naj odklopil akumulator. Tako piše na prvi strani priročnikov.
Pa veliko sreče pri odstranjevanju tega štarterja
Maš prav, tudi jaz sem že prišel do mojstra z štarterjem v roki pa ga je priklopil pa je delal:)CRC napisal/-a:Jura jaz sem govoril o signal kablu za starter, in ta je vedno 'mrtev' , razen kadar se vergla. In obvezno rabi tok za probat. Kar pa še vedno trdim da je treba naredit preden se snema starter. To je preverit če ni problem v dodatni tipki za start ki jo je Roman montiral in če je starter izpraven. Ne pa kar snemat starter. Se je že zgodilo da so bile tovrstne tipke prešvoh in so zapikale kadar se je verglal. Pravilno bi blo tako zadevo vezat čez 30A rele.jura napisal/-a:Ker je od akumulatorja do štarterja ponavadi napeljan debel kabel, ki je vedno pod tokom in nima varovalke. Vsaj pri mojem T2 je tako, pa pri vseh avtih kar sem jih kdaj šraufal.CRC napisal/-a:KAAJ? Zakaj s kakim razlogom?jura napisal/-a:Najprej odklopi AKUMULATOR!
Če se ti tisti kabel nasloni na maso lahko imaš pomoje kar lep ognjemet.
Pa še pred vsakim delom na vozilu bi naj odklopil akumulator. Tako piše na prvi strani priročnikov.
Pa veliko sreče pri odstranjevanju tega štarterja