Delovanje motorja

Če imate probleme, napišite in vam bomo svetovali, če imate nasvete, jih povejte tudi drugim,.....

Moderator: uredniki

Oddaj odgovor
Uporabniški avatar
FiLe
Ornk hroščar, k skoz tle visi
Prispevkov: 375
Pridružen: Ponedeljek 11.7.2005 10:46:48
Kraj: POLŠNIK

Delovanje motorja

Odgovor Napisal/-a FiLe »

Hroščev motor tip AB občasno ne deluje v prostem teku, občasno so vrtljaji motorja visoki, nakar se samodejno znižajo. Uplinjač je OK, ter se odziva na regulacijo. Kateri uplinjač je najprimernejši za motor AB (1300 ccm, 44KM). Kaj pomeni npr. 30 PICT-2; 34 PICT-3... Morda različne velikosti diz oz. večja količina dovedenega goriva v cilindre? :shock:
KAKO MALO JE POTREBNO, DA JE ČLOVEK SREČEN!
VeeDub
Ornk hroščar, k skoz tle visi
Prispevkov: 328
Pridružen: Petek 6.1.2006 19:32:23
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a VeeDub »

mislm da je 31-ka od 1300. več pa ne vem.
Uporabniški avatar
Kubi
expert za navijanje
Prispevkov: 162
Pridružen: Ponedeljek 1.5.2006 16:27:49
Kraj: POŽARNICE

Odgovor Napisal/-a Kubi »

ponavadi je kriv vplinjač ni pa nujno.lahko nagaja tudi podtlak na frtajlarju pa ne dela predužig prav lahko tudi prebija kateri od kablov ali prebija frtajlar kapa.ponavadi ima loputa pri iztrošenem vplinjaču luft pa vleče fovš zrak.št 30pict1 ali 2 ali 3 ,pomeni 30mm difuzor 1,2,3pa serija vplinjača.28,30,31pašejo na sesalno cev od 1200 in1300 kubičnega hrošča,ki pa je drugačna od 1600kubičnega tam pa paše 34pict.....dobi se tudi reduktor da lahko namontiraš 1200 ali 1300 na 1600 ali obratno.
kubi
Uporabniški avatar
FiLe
Ornk hroščar, k skoz tle visi
Prispevkov: 375
Pridružen: Ponedeljek 11.7.2005 10:46:48
Kraj: POLŠNIK

Odgovor Napisal/-a FiLe »

Hvala za razlago!
Potrebujem še en nasvet. Kateri vplinjač glede na proizvajalca bi bil najbolj optimalen za motor AB. Tukaj mislim predvsem na razmerje med ceno, večjo močjo motorja in porabo goriva.
KAKO MALO JE POTREBNO, DA JE ČLOVEK SREČEN!
VeeDub
Ornk hroščar, k skoz tle visi
Prispevkov: 328
Pridružen: Petek 6.1.2006 19:32:23
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a VeeDub »

z enim frgazerjem pomojem ne boš dobu nevem kok moči ven, tko da je po mojem mnenju najbol originalnga gor dat.
Anton aus
Hroščar oldtimer
Prispevkov: 1293
Pridružen: Petek 25.2.2005 20:09:11
Kraj: Črnomelj- Izlake
CONTACT:

Odgovor Napisal/-a Anton aus »

Če pozabiš na denar je tole najboljše in še preverjeno. Weber register 32/36

Slika
Predsednik VW T3 Kluba Slovenija
http://www.vwT3klub.com
Komisar za starodobna vozila pri SVAMZ
Član:
VW Klub Dolenjske in Bele krajine
Vlado
Pripravnik za oldtimer hroščarja
Prispevkov: 596
Pridružen: Torek 22.3.2005 13:51:07
Kraj: MARIBOR

Odgovor Napisal/-a Vlado »

Al pa mogoče majnši Webrov register 20/20(menda)
Vgrajevali so jih v Citroenove GS (1220).Idealna varijanta ker na prvo grlo kruzaš z malo porabo, Ko pa odviješ gas pa maš v bistvo že kar konkreten fergazer ko odpre še drugo grlo. :!:

Aja pa GS-ovega je še kar poceni dobit ker je tega pri nas precej. :D

Edino saugror je treba improvizirat pa dat zašvasat. :twisted:
CHAPTER Štajerska!!!
Oddaj odgovor