Prednji blažilnik

Če imate probleme, napišite in vam bomo svetovali, če imate nasvete, jih povejte tudi drugim,.....

Moderator: uredniki

Anton aus
Hroščar oldtimer
Prispevkov: 1293
Pridružen: Petek 25.2.2005 20:09:11
Kraj: Črnomelj- Izlake
CONTACT:

Re: odgovor

Odgovor Napisal/-a Anton aus »

Kubi napisal/-a:Vidim da se pišejo razne traparije,kaj je boljše Bilstein ali Koni.Za take izjave moraš vzeti avto vgraditi nove Koni ali Bilstein narediti test potem vzeti amortizerje druge znamke premontirati vse štiri amortizerje in pisati.To stane okrog 800eurov plus delo in mi je jasno da pišete stvari iz želodca.Mene boš težko prepričal kateri amortizerji so boljši.Pri avtu ki ima od 30-100konjev so take primerjave precej za lase privlečene.Tudi amortizerji iz Taiwana so za ceno inkvaliteto ,ter življensko dobo vredni tega denarja.Če se hoče opraviti primerjava in vzameš amortizerje enake vrste-z vzmetmi pa stane taiwanski 35euro Koni ali Bilstein pa 200euro komad.
Se tudi jaz popolnoma strinjam in zagovarjam zgoraj navedeno.
Predsednik VW T3 Kluba Slovenija
http://www.vwT3klub.com
Komisar za starodobna vozila pri SVAMZ
Član:
VW Klub Dolenjske in Bele krajine
bugoff
Hroščarski vajenc
Prispevkov: 49
Pridružen: Nedelja 30.4.2006 12:38:26

Odgovor Napisal/-a bugoff »

No js se pa ne ker te trditve ne držijo. Delovanje bilstzajnov je popolnoma drugačno kot delovanje koni amortizerjev. Če mi ne vrjamete stopite do Kubija (jih ma na zalogi) pa samo na roke probajte razliko pa boste sami videli o čem govorim. Se pa opravičujem k sm skušal trdit nasprotno od vas gospodje.
Uporabniški avatar
Kubi
expert za navijanje
Prispevkov: 162
Pridružen: Ponedeljek 1.5.2006 16:27:49
Kraj: POŽARNICE

odgovor

Odgovor Napisal/-a Kubi »

Ja sem šele kasneje premislil, kaj si rekel glede amortizerjev.Tudi Koni zlezejo v prvotni položaj,če jih stisneš,samo si ti verjetno primerjal oljne in plinske,ker se plinski vrnejo nazaj po obremenitvi(seveda ko niso montirani)tudi Taiwanski.Oljni pa ostanejo stisnjeni.Glede vožnje pa je treba napraviti testiranje,recimo na dirkališču v Logatcu.Res je da piše na Bilsteinih:Bilstein-tecnology tested on Nürburgring-Nordschleife.So trši samo verjetno za vsakodnevno vožnjo čist preveč športni.Te ,ki jih mam pa so od hrošča za rally in bodo v kratkem montirani.
kubi
bugoff
Hroščarski vajenc
Prispevkov: 49
Pridružen: Nedelja 30.4.2006 12:38:26

Odgovor Napisal/-a bugoff »

Ne ne ničesar nism zamenjal samo v cenovnem razredu okoli 100eur/kos sem gledal.Če sem prov seznanjen za hrošča koni izdeluje rdeče amortizerje(te sem imel v mislih) kateri se ne vrnejo v obstoječe stanje torej mehkejši-cenejši in pa seveda rumene kateri so trši in neprimerno dražji cca 50%. Bilstein pa za hrošča izdeluje po kvaliteti primerlive z rumenimi koni in so CENEJŠI od le teh.(zato sem jih priporočil in ne zaradi imena). Vsi našteti pa spadajo med kvalitetnejše amortizerje in prav tako niso ne eni ne drugi samo oljni. Za hrošča pa se dobijo tudi tisti "navadni" oljni ki pa se jih dobi že za nekih 25-50 eur/kos pri hofmanu in so mehkejši za vožnjo seveda pa je s tem tudi manjša stabilnost vozila. Tisti z lepimi kromiranimi vzmetmi pa vozilo naredijo malce višje malenkost stabilnejše od prej omenjenih "navadnih" vendar so v istem kakovostnem razredu.
Od našteti nisem preiskusil le koni rumenih v vsakodnevni vožnji seveda kako pa se zadeve obnesejo na dirkališču pa nimam pojma ker nikoli nisem dirkal in verjetno tudi ne bom.
Lep dan še naprej!
Oddaj odgovor