Obratomer
Moderator: uredniki
-
- Pripravnik za oldtimer hroščarja
- Prispevkov: 596
- Pridružen: Torek 22.3.2005 13:51:07
- Kraj: MARIBOR
montiraš ga nekam kjer boš lahko neovirano na njega tudi videl
kar se pa tiče vezave. Iz motorja rabiš samo signal(ponavadi zeleni kabl iz obratomera), ki ga dobiš iz priklopa 1 na vžigalni tuljavi-cinšpuli. torej s strani na katero vodi kabl od platin preko kondenzatorja + vzameš iz varovalk,- na masi(najbolje za armaturo kjer jemlje maso več uporabnikov) to je to.
Če imaš še osvetlitev vežeš + od osvetlitve na stikalo luči oz na potenciometer(če ga imaš) za jakost osvetlitve števca) Tako boš lahko nastavlal tudi jakost osvetlitve obratomera.
kar se pa tiče vezave. Iz motorja rabiš samo signal(ponavadi zeleni kabl iz obratomera), ki ga dobiš iz priklopa 1 na vžigalni tuljavi-cinšpuli. torej s strani na katero vodi kabl od platin preko kondenzatorja + vzameš iz varovalk,- na masi(najbolje za armaturo kjer jemlje maso več uporabnikov) to je to.
Če imaš še osvetlitev vežeš + od osvetlitve na stikalo luči oz na potenciometer(če ga imaš) za jakost osvetlitve števca) Tako boš lahko nastavlal tudi jakost osvetlitve obratomera.
CHAPTER Štajerska!!!
-
- Pripravnik za oldtimer hroščarja
- Prispevkov: 596
- Pridružen: Torek 22.3.2005 13:51:07
- Kraj: MARIBOR
iz mašine rabiš samo 1 kabel, kabel po katerem potuje signal za število obratov. Ta kabel priključiš na vžigalno tuljavo ali cinšpulo po domače. vžigalna tuljava ima 3 priklope 2 prilagojena za kabelčeveljček in enega za visokonapšetostni kabel(na sredini).
2 prilagojena za kabelčeveljček sta + ali št15, - ali št 1. sredinski je pa priklop za sekundarno napetost, ki je v bistvu iskra in gre na sredino vertajler kape ali pokrova razdelilnika vžiga.
no signalni kabel priključiš na - pol ali na pol št 1.
100% piše na vžigalni tuljavi kateri je pol - ali št1(na tega pride kabelček iz kondenzatorja.
Upam da zdaj špila
2 prilagojena za kabelčeveljček sta + ali št15, - ali št 1. sredinski je pa priklop za sekundarno napetost, ki je v bistvu iskra in gre na sredino vertajler kape ali pokrova razdelilnika vžiga.
no signalni kabel priključiš na - pol ali na pol št 1.
100% piše na vžigalni tuljavi kateri je pol - ali št1(na tega pride kabelček iz kondenzatorja.
Upam da zdaj špila
CHAPTER Štajerska!!!
-
- Hroščar oldtimer
- Prispevkov: 1293
- Pridružen: Petek 25.2.2005 20:09:11
- Kraj: Črnomelj- Izlake
- CONTACT:
Hallo!
A ti je sedaj ratalo to zvezat, če ne ti bom pa jaz narisal vidim da se nobenemu ne da pržgat skener.
P.S. imam pa tud obratomer 52mm.
A ti je sedaj ratalo to zvezat, če ne ti bom pa jaz narisal vidim da se nobenemu ne da pržgat skener.
P.S. imam pa tud obratomer 52mm.
Predsednik VW T3 Kluba Slovenija
http://www.vwT3klub.com
Komisar za starodobna vozila pri SVAMZ
Član:
VW Klub Dolenjske in Bele krajine
http://www.vwT3klub.com
Komisar za starodobna vozila pri SVAMZ
Član:
VW Klub Dolenjske in Bele krajine
- M0M0
- Ornk hroščar, k skoz tle visi
- Prispevkov: 404
- Pridružen: Ponedeljek 6.8.2007 18:53:46
- Kraj: Besnica pri Kranju
- CONTACT:
Js mam tkole....
2x rdeč plus kabl
2x črn minus (masa) kabl
1x oranžen kabl ?!
1X zelen kabl za signal (ki sem ga priklopil tako kot je treba)
oba rdeča kabla sem vezal na + od luči na šaltar (ko prižgem luči tudi obratomer prične "delat".
oba črna kbla sem vezal na dobro maso (na isto kot avtoradio)
zelenega sem vezal na cinšpulo tako kot ste mi napisal.
Kam oranžnega?! Ko pogledam načrt mi itak piše in kaže da imam samo enega rdečga, črnga in zelenga.
Druagče pa naj bi bi bil oranžen kabel Zündungspluskabel pa nimam pojma kaj je to. Reskiral sem in ga priklopil na + pa ni nobene razlike... Zundung sicer pomeni vžig, ali je možno da je treba potegnit še en kabl iz plusa na cinšpuli?
Zadaj imam možne nastavitve od 1 - 8. Na 1 mi števec samo, da avto zalaufam zabije... do možnosti 8 pa mi vse manj obratov kaže. Na osemki pa mi še zmeraj kaže 3-4 tisoč obratov.
Če komu kaj pove imam števec RAID HP NIGHTFLIGHT
2x rdeč plus kabl
2x črn minus (masa) kabl
1x oranžen kabl ?!
1X zelen kabl za signal (ki sem ga priklopil tako kot je treba)
oba rdeča kabla sem vezal na + od luči na šaltar (ko prižgem luči tudi obratomer prične "delat".
oba črna kbla sem vezal na dobro maso (na isto kot avtoradio)
zelenega sem vezal na cinšpulo tako kot ste mi napisal.
Kam oranžnega?! Ko pogledam načrt mi itak piše in kaže da imam samo enega rdečga, črnga in zelenga.
Druagče pa naj bi bi bil oranžen kabel Zündungspluskabel pa nimam pojma kaj je to. Reskiral sem in ga priklopil na + pa ni nobene razlike... Zundung sicer pomeni vžig, ali je možno da je treba potegnit še en kabl iz plusa na cinšpuli?
Zadaj imam možne nastavitve od 1 - 8. Na 1 mi števec samo, da avto zalaufam zabije... do možnosti 8 pa mi vse manj obratov kaže. Na osemki pa mi še zmeraj kaže 3-4 tisoč obratov.
Če komu kaj pove imam števec RAID HP NIGHTFLIGHT
-
- Hroščar oldtimer
- Prispevkov: 1293
- Pridružen: Petek 25.2.2005 20:09:11
- Kraj: Črnomelj- Izlake
- CONTACT:
Zakaj pa imaš dvakrat + in 2x minus.
Zündungspluskabel to je na činšpuli +15.
Ponavadi imamo na obratomeri 3 žice + , - in signal kabel.
Pa še to plus gre ponavadi na + ko daš kontakt da je elektronika že pod napetostju preden signal žica dobi signal. V tvojem primeru pa ni tko.
Zündungspluskabel to je na činšpuli +15.
Ponavadi imamo na obratomeri 3 žice + , - in signal kabel.
Pa še to plus gre ponavadi na + ko daš kontakt da je elektronika že pod napetostju preden signal žica dobi signal. V tvojem primeru pa ni tko.
Predsednik VW T3 Kluba Slovenija
http://www.vwT3klub.com
Komisar za starodobna vozila pri SVAMZ
Član:
VW Klub Dolenjske in Bele krajine
http://www.vwT3klub.com
Komisar za starodobna vozila pri SVAMZ
Član:
VW Klub Dolenjske in Bele krajine
-
- Pripravnik za oldtimer hroščarja
- Prispevkov: 596
- Pridružen: Torek 22.3.2005 13:51:07
- Kraj: MARIBOR
moj recimo je tut mel 5 kablov,+,- osvetlitev; +- obratomer in signal.
tudi meni se zdi bol logično + delovanja zvezat na nekaj kar je pod tokom ko daš kontakt.
kaj si začneš z oranžnim kablom ne vem, saj 15 na tuljavui ni nič drugačen + kot + nekje iz varovalk. Prekleplanje med 1 do 8 med delovanjem obratomera pomoje ni priporočljivo(vsaj pri mojem je v navodilih to nezaželjeno)
tudi meni se zdi bol logično + delovanja zvezat na nekaj kar je pod tokom ko daš kontakt.
kaj si začneš z oranžnim kablom ne vem, saj 15 na tuljavui ni nič drugačen + kot + nekje iz varovalk. Prekleplanje med 1 do 8 med delovanjem obratomera pomoje ni priporočljivo(vsaj pri mojem je v navodilih to nezaželjeno)
CHAPTER Štajerska!!!